22. dec 2020, 10:12
#324761
Hej Alle
Jeg har nogle sound delay problemer med min Sonos ARC når den er koblet til mit Sony KD-65XD7505. Jeg har søgt på alverdens fora og til sidste tænkte jeg - måske var det dumt - at jeg ville prøve Sony's kundeservice. Der var megen skriven frem og tilbage. Først med noget softwareopdatering samt indstillinger på TV'et. Det hjalp ikke. Så bad Sony on video så de kunne se at problemet fandtes. det sendte jeg. Idag fik jeg så følgende svar (sakset UREDIGERET)
Hej Martin,
Jeg har som lovet haft kontakt til vores tekniske afdeling igen, som er vendt tilbage med svar i sagen.
Det du oplever på TVet er indenfor TVets specifikationer, da man gennem måden hvorpå signalet bliver udsendt ifm. måden hvorpå højtaleren modtager det, kan opleve små forsinkelser.
Dette anses ikke som en fejl på TVet, og derfor heller ikke noget, som vil kunne repareres.
Jeg beklager selvfølgelig, hvis svaret ikke imødekommer dine forventninger, og du er meget velkommen til at vende tilbage, såfremt du har spørgsmål eller andet til ovenstående.
Du ønskes en god dag
Synes bare lige jeg ville dele denne triste oplevelse
PS: Fejlen er ikke i ARC'en, da den spiller 100% på mit Samsung TV i soveværelset. Er der nogen her der har en mulig løsning hører jeg gerne om den... men at kontakte Sony er virkelig spild af tid
Jeg har nogle sound delay problemer med min Sonos ARC når den er koblet til mit Sony KD-65XD7505. Jeg har søgt på alverdens fora og til sidste tænkte jeg - måske var det dumt - at jeg ville prøve Sony's kundeservice. Der var megen skriven frem og tilbage. Først med noget softwareopdatering samt indstillinger på TV'et. Det hjalp ikke. Så bad Sony on video så de kunne se at problemet fandtes. det sendte jeg. Idag fik jeg så følgende svar (sakset UREDIGERET)
Hej Martin,
Jeg har som lovet haft kontakt til vores tekniske afdeling igen, som er vendt tilbage med svar i sagen.
Det du oplever på TVet er indenfor TVets specifikationer, da man gennem måden hvorpå signalet bliver udsendt ifm. måden hvorpå højtaleren modtager det, kan opleve små forsinkelser.
Dette anses ikke som en fejl på TVet, og derfor heller ikke noget, som vil kunne repareres.
Jeg beklager selvfølgelig, hvis svaret ikke imødekommer dine forventninger, og du er meget velkommen til at vende tilbage, såfremt du har spørgsmål eller andet til ovenstående.
Du ønskes en god dag
Synes bare lige jeg ville dele denne triste oplevelse
PS: Fejlen er ikke i ARC'en, da den spiller 100% på mit Samsung TV i soveværelset. Er der nogen her der har en mulig løsning hører jeg gerne om den... men at kontakte Sony er virkelig spild af tid