Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#321336
Står selv og venter på at købe lg cx 55 til black Friday, og skal ligesom dig have hævet tvet, så der er plads til en sonos beam. Jeg havde også tænkt at købe et "glas" tv stand", men kan godt se efter at have googlet, at der måske er en risiko for sprængning. Så overvejer denne løsning i stedet, den ser ud til at være i metal, den kan dog kun drejes 20 grader (og mener at have læst på bestbuy, at den understøtter op til 65 tommer)...…...

https://www.pricerunner.dk/pl/239-38433 ... ign-Priser
Af Globulus
#321338
Torben Rasmussen skrev: 30. okt 2020, 14:21 Jeg kan ikke se hvordan fødderne ser ud under glasset, men det ville undre mig, hvis det er glasset, som er den bærende del af konstruktionen. Der må være en metalplade under, så glasset blot er pynt ellers virker det lidt som en tidsindstillet bombe 8-)
Det er normalt blot en stor glasplade, der er malet sort på undersiden.

Der benyttes så metalplader på over- og undersiderne ved monteringen, så skruerne ikke er i direkte kontakt med glasset.

Eksempel på en stor underplade:

Eksempel på en skræmmende lille underplade, meget lig den i det tidligere Amazon-link:

Samme model: