Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#318197
Jeg har en jbl 9.1 og er ovenud tilfreds med den. Den spiller godt og er glad for de aftagelige højtalere som jeg bruger når vi ser film.

Den spiller også rigtig fint til musik. Og den er simpel med en lille fjern betjening. Ingen apps og ligende som skal installeres, ligesom med min gamle lg sj9.

Hvordan atmos osv virker skal jeg ikke helt kunne sige. Tror vores stue er vildt dårlig til det. Det anlægget / tvet står helt henne i den ene ende af stuen og sofaen helt op af den ene væg.

Men det var en kæmpe opgradering iforhold til min lg sj9.
#318201
bullerfnis skrev: 23. aug 2020, 10:41 Jeg har en jbl 9.1 og er ovenud tilfreds med den. Den spiller godt og er glad for de aftagelige højtalere som jeg bruger når vi ser film.

Den spiller også rigtig fint til musik. Og den er simpel med en lille fjern betjening. Ingen apps og ligende som skal installeres, ligesom med min gamle lg sj9.

Hvordan atmos osv virker skal jeg ikke helt kunne sige. Tror vores stue er vildt dårlig til det. Det anlægget / tvet står helt henne i den ene ende af stuen og sofaen helt op af den ene væg.

Men det var en kæmpe opgradering iforhold til min lg sj9.
Hvor længe kan de trådløse enheder holde strøm?