Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#313498
Tænker på at købe en Bluetooth hovedtelefon.. JBL eller SONY den jeg har kan jeg ikke få forbindelse til TV og heller ikke med mobilen.. Er jeg den eneste.. ?
Kan i øvrigt først få Bluetooth forbindelse frem på tv når jeg taler til det..ikke tilgængelig i lyd menuen..automatisk tilpasning af lyd er også væk. Har kun været aktiv en gang.
#313499
Tror lige du skal trække vejret en gang, inden du taster videre på keyboardet...

Hvis du ikke kan forbinde dine nuværende bluetooth hovedtelefoner til hverken mobil eller tv, så er det fordi at du gør noget forkert omkring parringsprocessen på hovedtelefonerne.

Når du kan finde ud af at koble den på mobilen, kan du forsøge på at koble det på fjernsynet. Visse indstillinger på fjernsynet virker kun når man er på bestemte indgange, eller har bestemte indstillinger aktiveret - ellers er de grå.

Så tjek lige op på manualen til dine nuværende bluetooth hovedtelefoner, om hvordan at du parrer dem sammen med en ny enhed - men selvfølgelig, hvis man køber en helt ny, så behøver man ikke bekymre sig om at nulstille dem forud for parring...