Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af ErikV
#307343
Hej folkens,

Jeg har fornyligt fået min Beosound Stage i smoked oak (Og jeg elsker den....næsten)

Jeg har produktet monteret på væggen og koblet den op til min C9 77" tv med det HDMI kabel der medfulgte. Produktet fungerer perfekt og tænder når mit tv gør, og kan skrue op og ned på fjernbetjeningen... MEN! Det lagger.

En gang hver 2-3 minut, så stopper lyden i et sekund, så går der 2-3 sekunder så stopper det igen, i 1 sekunder og billedet på skærmen fortsætter.

jeg har prøvet at skifte hdmi kabel, sætte den til andet tv, connecte den til min iPhone 11 Pro, og den gør det samme, uanset hvad jeg gør.

Jeg har genstartet enheden. Jeg har hardresettet den og sat den op igen, jeg har prøvet at ændre i lydindstillinger, jeg har prøvet alt - men den fortsætter.

Det har intet med nettet at gøre (det er testet i forbindelse med den kørte over bluetooth til telefonen) men den sidder lige ved siden af min router der kører 200/200.. Any ideas? :(
Af ErikV
#307348
Jeg føler desværre jeg har prøvet alt. Også at det ikke fungere med bluetooth virker for mig lidt suspekt. - Den er fuldt ud opdateret, intet at komme efter der. :(
Af MontørThomas
#307366
Hej, jeg har lige været ude og monter sådan een -iøvrigt en fed soundbar....er den sat op til b&o?
har du husket netværkskablet mellem soundbaren og tv?...det flg. nemlig ikke med i soundbaren´s kasse... ved ikke om det kan have noget med det at gøre, blot et forslag:-)
Af Don Johnson
#307396
Til den pris skal det sgu fungere men mon ikke du har været uheldig især når det fejler på samtlige kilder og andet tv.
Hvis man ser bort fra det, er du ellers tilfreds med hvordan den lyder?