Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Richard.N
#305290
Det lyder godt Torben, ser frem til jeres test.
Når I nu finder tid til det, kunne I så teste om der er forskel på surround effekten, når den er henholdsvis vertikal og horisontal placeret. Jeg har kun hørt den væghængt, men når nu B&O selv lægger op til to mulige placeringer, kunne det måske være en test værdig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#305294
Det bliver også testet, ja. Pt. ligger den ned, men der er medsendt et specielt bordbeslag til testformål, som tillader at man stiller den op også. Lydmæssigt skulle den levere bedst når den hænger, da midterenhederne så skyder fremad og siderne skyder lidt skråt op. I liggende tilstand skyder midten direkte op i loftet, hvilket gør det svært at bruge diskant og fuldtone til ret meget nyttigt, da det ikke skydes frem mod lytteren.

Jeg har den desværre kun en uge, så jeg har ikke lige så meget legetid, som med Ambeo.
Af kskruger
#305355
Jeg overvejer stærkt en Beosound Stage, men kender i nogle B&O forhandler, som man kan forhandle prisen med?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#305656
Nej, den må du ikke snyde dig selv for. Jeg fik faktisk ikke spurgt ind til om man kunne vælge mellem de to varianter af BeoRemote One, men hvis du kan, så sørg for at få den UDEN Netflix og Amazon-øjebæerne i toppen. Den findes i en helt anonym version med genvejstaster øverst i stedet.
Af Richard.N
#305659
Øjebæ er jo ligefrem diplomatisk pænt sagt. Jeg ved ikke hvem der hos B&O tabte makronerne den dag de to knapper kom på, men tro mig.. den udgave finder ikke vej til matriklen her😖
Godt du lige nævner det i tråden her som et ekstra OBS punkt 👍
Af Sponk
#305662
Hejsa

Kan BeoRemote One bruges på LG C9 uden Beosound stage?
Altså i stedet for den medfølgende LG magic remote.
Takker