Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#330908
Sjovt nok!
Lydkvaliteten fejler ikke noget hos mig.
Det er mere et spørgsmål om, at man - når man bruger Airplay fra f.eks Essence MK2 - nemt kan fordele lyden til andre NL-enheder (lytte med/Join). Og ved mine BV kan jeg desuden bruge min remote til pause, skip osv. Begge dele ikke noget, der fungerer, hvis jeg caster i stedet.

iPhone/iPad ikke nogen hindring, hvis man vil caste - de allerfleste apps har cast-muligheden.
Iøvrigt - hvis jeg erindrer rigtigt - havde du et ATV3 længe før, du begyndte at eksperimentere med Chromecast Audio-dimsen.

MM
#330915
MM skrev: Hvis jeg erindrer rigtigt - havde du et ATV3 længe før,
du begyndte at eksperimentere med Chromecast Audio-dimsen.

Det er rigtigt. Da BV-7 jo ikke har netværks tilslutning, fik jeg brug for endnu en
ATV3's HDMI udgang. Det er også via den udgang det er muligt at streame dr-tv til
BV-7, via iPad'en. Men jeg kan ikke få lov at lægge dr-tv (3) ind på BV7, som jeg kan
med Netflix og Viaplay. Jeg har endnu en mulighed. Vi har en bærebar Windows 10,
med HDMI udgang, men fruen er ikke så glad for jeg lægger beslag på den.

MM. Jeg hopper ikke på et Beosystem 4 tv. Du kan godt spare dig. :p
Brugeravatar
Af Millemis
#330927
Peter Pan skrev: 11. maj 2021, 16:15 MM skrev: Hvis jeg erindrer rigtigt - havde du et ATV3 længe før,
du begyndte at eksperimentere med Chromecast Audio-dimsen.

Det er rigtigt. Da BV-7 jo ikke har netværks tilslutning, fik jeg brug for endnu en
ATV3's HDMI udgang. Det er også via den udgang det er muligt at streame dr-tv til
BV-7, via iPad'en. Men jeg kan ikke få lov at lægge dr-tv (3) ind på BV7, som jeg kan
med Netflix og Viaplay. Jeg har endnu en mulighed. Vi har en bærebar Windows 10,
med HDMI udgang, men fruen er ikke så glad for jeg lægger beslag på den.

MM. Jeg hopper ikke på et Beosystem 4 tv. Du kan godt spare dig. :p
Nej, det er jeg da godt klar over - hvorfor skulle du da også være interesseret i NL-multirumsfordeling........når alt foregår i ét rum :o

Hvad mener du med: ‘Men jeg kan ikke få lov at lægge dr-tv (3) ind på BV7’.

MM
#330989
Billede
LG Electronics medarbejder inspicerer ny producerede OLED TV
på fabriken i Gumi, North Gyeongsang Province, Korea. Af LG Electronics.

LG G1 55" 4K OLED evo TV. Pris lige nu 19.999 Kr.

Opdateret 13.4.2021: Der er nu også kommet danske startpriser
på LG A1 og LG G1. De fremgår af tabellen. - Tryk her.
#331045
Billede
Juli-2019. Her en helgardering med en Dolby Atmos Pre-out 7.1.4 Receiver, med fuldt
implementeret HDMI 2.1/ eARC. Billede Hvad der efterfølgende viste sig, ikke at være lige til.

2021 - Denon / Marantz / tilbyder adapter til receivere med HDMI 2.1 fejl - Tryk her.
#331052
@MM. Syntes lige B&O's baby skulle med. :)

Opdateret. - En skam MM, for potentielle køber, der er ingen Mozart, og dermed ingen Airplay.
_____________________________________________________________
Du kan afspille lyd fra iPhone på trådløse enheder som HomePod, Apple TV,
AirPlay 2-kompatible smart-tv'er og Bluetooth-hovedtelefoner og -højttalere.
Når du bruger en Bluetooth-enhed, vender afspilningen tilbage til iPhone, hvis
du flytter enheden uden for Bluetooth-rækkevidde. - Tryk her.
Senest rettet af Peter Pan 16. maj 2021, 17:55, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 326