Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#310471
Millemis skrev:Personligt kunne jeg snarere forestille mig en 55”-version UDEN alt
det hæve-/sænke-/flagre-halløj.

Rasmus skrev: Hvad skal deres 8K OLED TV hedde ?. Millemis skrev: Mon ikke det
skal hedde BV Harmony 88”..........
@ Millemis. Visioner har du sku aldrig haft. Hvor mange kvinder tror ud vil lukke et 88”
tv ind i deres hjem ? uanset mandens ønske om en hjemmebiograf i stuen.

Du ved også et BeoVision TV SKAL indeholde overraskelser. Så et hæve- /sænke 55”
TV som jeg beskriver, vil kunne generer et langt større salg, nu de store størrelser findes.

Tidligt i 2019 skrev jeg.... B&O's butikker kan ikke overleve uden et TV i butikkerne, de
vil fremover sælge LG's TV i butikkerne, og sådan blev det. Jeg skrev at B&O vil komme
med en BEO remot til LG's tv / Beo sound center styring. Millemis og hans rygklapper
'over there' mente jeg måtte komme fra en anden planet. Men sådan blev nu alligevel.

Et eller andet sted må B&O jo hente deres idéer :p . Så vent nu og se, hvad det ender med.
Der kommer nok et Beovision Harmony hæve-/sænke tv i 55” med metadata i lydtilstand.

Billede
Brugeravatar
Af Millemis
#310510
Peter Pan skrev: 20. feb 2020, 08:01
@ Millemis. Visioner har du sku aldrig haft. Hvor mange kvinder tror ud vil lukke et 88”
tv ind i deres hjem ? uanset mandens ønske om en hjemmebiograf i stuen.

Tidligt i 2019 skrev jeg.... B&O's butikker kan ikke overleve uden et TV i butikkerne, de
vil fremover sælge LG's TV i butikkerne, og sådan blev det. Jeg skrev at B&O vil komme
med en BEO remot til LG's tv / Beo sound center styring. Millemis og hans rygklapper
'over there' mente jeg måtte komme fra en anden planet. Men sådan blev nu alligevel.
Hvis du med ‘visioner’ mener de drømmerier, du disker op med.....så nej - og heldigvis!

Nu er det jo ikke alle mænd, der er under tøflen og/eller lever i en 20 m2’s kahyt med blomster foran koøjet - så mon ikke der skal være kunder til en 88”-version også.

De LG-tv, som B&O-forhandlere sælger, sælges jo fordi de passer i det koncept, som B&O nu om dage bruger i BV-sammenhang. Ville da også være mærkeligt, hvis de skulle bede kunderne om selv at medbringe tv’et :s
Remoten, du nævner, blev indført sammen med de tidligere tv: BV14, AvantNG og Horizon.....så der er ikke lavet nogen specielt til LG/SoundCenter-BV’ene - ramt forbi igen ;;)

Som altid - tro du bare at du har ret.................hvilket du jo også har -—— på en anden planet = Peter Pan’s ønskeø.

MM
Senest rettet af Millemis 21. feb 2020, 10:24, rettet i alt 2 gange.
#310530
Der er HIFI udstilling Sound Society på Hotel Royal i Århus i næste
Weekend 29. feb. / 1. marts. Det var der også sidste år, og dengang
undrede det mange at B&O ikke havde en suite til at vise produkterne.
Det har de rettet op på til i år, hvor de deltager med Beoplay E8 + ?.
Af sd2100
#310533
Peter Pan skrev: 21. feb 2020, 11:02 Der er HIFI udstilling Sound Society på Hotel Royal i Århus i næste
Weekend 29. feb. / 1. marts. Det var der også sidste år, og dengang
undrede det mange at B&O ikke havde en suite til at vise produkterne.
Det har de rettet op på til i år, hvor de deltager med Beoplay E8 + ?.
Superfedt :)
Glæder mig allerede nu til at prøve de in-ear høretelefoner, efter at 20 andre før mig har ørevokset dem til :D
#310608
Er den liste en smule drevet af, hvilke produkter du selv finder relevante - eller måske selv har eget? De er jo alle så gamle, at de blev produceret da jeg selv arbejdede der for over 20 år siden.
Af Rune B
#310614
Et spørgsmål til eksperterne. Jeg har en PlayMaker til overs, den vil jeg gerne sætte til en Beolab 3500, er det helt umuligt når den kun accepterer masterlink ind?

Kan finde mini-jack til masterlink hos Soundheavenly, men ingen RJ45 til masterlink?
Senest rettet af Rune B 23. feb 2020, 22:26, rettet i alt 2 gange.
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 326