Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#320453
Millemis skrev: 13. okt 2020, 17:59 Og jeg kunne godt nøjes med en enkelt HDMI-indgang.....intet andet.
Der tror jeg du kommer til at stå ret alene, med mindre TV'et forsynes med en ekstern boks til forbindelser. Antallet af forbrugere med anden form for tilslutningsboks i form af enten receiver eller et BS4 er begrænset, så et produkt med 1 HDMI-port ville næppe flyve langt. Jeg kender måske et par stykker privat, som reelt ville kunne bruge sådan et TV - og jeg er ikke selv en af dem.
Brugeravatar
Af Millemis
#320457
@Torben
Derfor skrev jeg jo også ‘jeg kunne godt....

I det hele taget tror jeg slet ikke på det projekt - men de gutter har nok haft det sjovt med at tegne og udvikle 8-)

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#320477
Det burde have været skiftet ud for længst.....eller du burde have foræret konen en kikkert for længe siden.
Selv er du jo rimelig ligeglad med skærmstørrelse/afstand fra tv - har jeg forstået - når du alligevel altid sidder i din pc-krog med ryggen til tv’et og med hovedet mellem Xeo-kasserne.

P.S. Det holder dog nok din tid :p

MM
#320521
MM. Tak for din spådom, om mit og mit tv's levetid. Havde B&O ikke sparet 75%
af de dele der findes i BV-7, da de udviklede BeoSystem 4 (Avant 55"), havde dit
tv holdt lige så længe. :) Her er så en mening om dit BeoPlay V1. - Læs her.
Brugeravatar
Af bendix
#320522
Denne tråd har nærmest udviklet sig til en Chat mellem Millemis og Peter Pan bare uden indhold.
Jeg bliver nødt til at afmelde notifikationer for denne tråd, det er sjældent jeg oplever andet end et gammelt ægtepar som skændes.
Brugeravatar
Af MichaelA
#320524
Total enig, den ene sidder fast i fortiden og den anden kryber ned på hans niveau, i ligegyldige indlæg!
Hold for pokker jeres tåbelige dialog på andre medier end herinde, for det er sgu ikke til at holde ud.

Hvis der ikke er noget fornuftigt at skrive, så lad være.
Brugeravatar
Af Millemis
#320529
Peter Pan skrev: 15. okt 2020, 08:33 MM. Tak for din spådom, om mit og mit tv's levetid. Havde B&O ikke sparet 75%
af de dele der findes i BV-7, da de udviklede BeoSystem 4 (Avant 55"), havde dit
tv holdt lige så længe. :) Her er så en mening om dit BeoPlay V1. -
Her er hvad recorderes test af V1’eren afsluttedes med:
Dette er et TV der kan vinde hjerter, når først det står inde i stuen.
Øjensynligt har Peter Pan ikke haft det inde i stuen....endsige har nogle personlige erfaringer med det.
(Eller også har han bare et hjerte af sten).

Hele anmeldelsen kan ses her:
https://www.recordere.dk/2012/06/anmel ... eoplay-v1/

Iøvrigt....hvis ikke Apple og alle de andre havde ‘sparet’ 75% eller mere væk, når de udviklede mobiltelefoner, var vi nok rendt rundt med køleskabstore telefoner i dag.
Men det interesserer vel ikke Peter Pan......der jo ikke engang har en mobiltelfon :p

MM
#320531
Millemis skrev: 15. okt 2020, 11:22 Så kom dog selv med noget (mere) interessant.....for p*kker <B
Iøvrigt er der ingen, der tvinger nogen til at læse med her.

MM
En sjældenhed :) , jeg helt enig MM, og ved ikke hvad de to inaktive herre forventer.
Brugeravatar
Af Millemis
#320541
Peter Pan skrev: 15. okt 2020, 11:57 Jeg har leget lidt med et evt. kommende Iron Cast TV.

Billede
Hvordan vil du styre de to bokse (med en Beo4), hvis de ikke er tilsluttet direkte til dit BSys3....men direkte til tv’et?

Det er jeg spændt på at høre om!

MM
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 326