Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#319262
Millemis skrev:Helt ærligt.................hvad fa’en kan man - selv når man har B&O/NL i
huset - bruge sådan en pimset dims til :o Det må da kunne gøres bedre!

MM

Altså MM, dit TV er anno 2014, du bliver nødt til at acceptere, at andre går nye veje.
#319263
Sådan MM, kan vi med ældre BeoVision tv og en PC, streame stereo lyd
til de højttaler i hjemmet vi ønsker at lytte til. Så nemt kan det gøres, helt
uden at gøre brug af Bang & Olufsens økosystem. Nu du syntes det er en
' Pragtfuld idé ', er det bare at gå til den. Du behøver ikke engang en iMac.

Billede
Brugeravatar
Af Millemis
#319279
Peter Pan skrev: 20. sep 2020, 12:29
Millemis skrev:Helt ærligt.................hvad fa’en kan man - selv når man har B&O/NL i
huset - bruge sådan en pimset dims til :o Det må da kunne gøres bedre!

MM

Altså MM, dit TV er anno 2014, du bliver nødt til at acceptere, at andre går nye veje.
Dog ikke helt så gammelt........og dermed ca 10 år yngre end dit.
Fuldt på højde med nutidens NL-standart.....og vel også Halo-konform, hvis den da nogensinde skulle komme ind i huset.

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#319289
@Peter Pan
Jeg tror, at du har misforstået - måske endda med vilje misfortolket - min skuffelse over den nye remote Halo (så vidt vi kender den nu).
Det går ikke på konceptet som sådan - det er jo fint....jeg betjener mit setup på samme måde via Bang & Olufsen-app’en på diverse iPad Mini’er fordelt i huset.

Anken går snarere på, at de øjensynligt tror, at et så bette display kunne være en ægte erstatning for netop den større visning via app’en/iPadMini’erne.
Jeg gider dog ikke sidde og fedte med et så lille display........og det kunne have være gjordt anderledes O_O

Forventet launch/præsentation nu på torsdag!


For et par år siden blev Bang & Olufsen app’en Iøvrigt opgraderet til også at kunne betjene (de nyere) B&O-tv.
Se f.eks her:
https://youtu.be/e23x6C4KPi8

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#319297
Peter Pan skrev: 20. sep 2020, 13:21 Sådan MM, kan vi med ældre BeoVision tv og en PC, streame stereo lyd
til de højttaler i hjemmet vi ønsker at lytte til. Så nemt kan det gøres, helt
uden at gøre brug af Bang & Olufsens økosystem. Nu du syntes det er en
' Pragtfuld idé ', er det bare at gå til den. Du behøver ikke engang en iMac.

Billede


Så er vi vist så langt nede ved de 0% B&O, som vi kan komme :(

Kunne du forøvrigt sætte ganske almindelige ord på, hvad du skriver om Xeo andetsteds:
naturlig levering af tonal finesse’.
Jeg ved ikke, hvad det betyder.....lader til at være skrevet i en smart marketingafdeling.
Så har du lidt at tage dig til.......mens du sidder i PC-skammekrogen og lytter til Radio Soft <B


MM
Senest rettet af Millemis 21. sep 2020, 14:12, rettet i alt 1 gang.
Af sd2100
#319371
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2020, 12:44 Disney+ på Eclipse:

B&O siger, at de ikke forventer, at Disney+ app'en vil blive understøttet på Beovision Eclipse.
Undskyld det lidt flabede spørgsmål, men er det ikke fløjtende ligegyldigt, hvad B&O mener? Det er trods alt "bare" et standard LG tv, med en B&O-soundbar (soundcenter).
Af Emilos88
#319374
sd2100 skrev: 22. sep 2020, 12:51
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2020, 12:44 Disney+ på Eclipse:

B&O siger, at de ikke forventer, at Disney+ app'en vil blive understøttet på Beovision Eclipse.
Undskyld det lidt flabede spørgsmål, men er det ikke fløjtende ligegyldigt, hvad B&O mener? Det er trods alt "bare" et standard LG tv, med en B&O-soundbar (soundcenter).
Det er ikke et standard LG tv....
#319387
Har de fleste det? Her i nabolaget er jeg den eneste der har en. Det er så heller ikke nogen der har en Eclipse, men det var ikke pointen
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 326