Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#318885
Bang og olufsen eclipse opdatering.

November vil 55 modellen blive præsenteret med LG GX. Soundcenter er uvist om den bliver dyrere.
Det vil være muligt at selv skaffe tv i f.eks Power.

Senere til december vil 65 så være muligt alt efter om de sælger de gamle modeller.
#318935
Designer David Lewis 1939 - 2011. - Click here.

Dette får mig til at tænke på en god oplevelse. Oktober 2009 i Fritz Hansen
Show Room Frihavnen København, var jeg til præsentation af BeoVision 10.

Billede

Billede
Her fik vi serveret Sushi og Champagne.

Billede
Dette fine billede af David Lewis og Rasmus Larsen blev taget samme dag.
#318942
Rasmus Larsen 08 Oktober 2009

FlatpanelsDK tog en tur ind i det forbudte land; B&Os udviklingsrum kaldet Media Room.
Her fik vi vist hvordan B&O arbejder med billedkvalitet, 100 Hz og BeoVision Tv generelt.
Hvis det har interesse, så har vi skrevet en større artikel omkring det her: Click here.
Brugeravatar
Af Millemis
#319141
@Peter Pan
Det lever dog stadigvæk - og skulle komme i en ny, tyndere udgave.
Prøv du at se, om du kan finde hvor :p

Jeg har hørt den oprindelige - er rimeligt imponerende.

MM
#319151
@ MM. :p
Billede
Canvas Audiostand 65"- Verdens første HiFi Audiostand til dit OLED TV.
Canvas Audiostand matcher lydkvaliteten med billedkvaliteten på dit OLED TV.
Det er ikke kun et nyt produkt, det er en helt ny A/V-produktkategori, der kaldes
for Audiostand. Pris 15.995 kr. - Læs mere.
CANVAS Indiegogo Video.
Mener du dette vil være en konkurrent til BeoSound Stage. ?
#319155
Det er en rimelig potent soundbar, som har klart mere punch en Stage har. Den kan dog ikke interagere med LG's TV, som Stage kan og den har jo også kun én måde at placeres på, da TV'et skal sidde ovenpå for at det ser fornuftigt ud. Men Canvas er jo ikke "Atmos" (selvom Stage heller har meget Atmos over sig).
Brugeravatar
Af Millemis
#319175
Da trenden jo tydeligt går mod at tv-skærme skal hænge....i hvert fald ikke skal optage plads på gulvet, er det måske ikke underligt, at det projekt ikke er kommet rigtigt fra start.
B&O er derimod i en position, hvor man forventer den slags og lignende, non-mainstream-løsninger af dem - det er en del af det DNA, som folk gerne vil betale for.
Ingen B&O-kunde vil være tilfreds med en ‘efterligning’ (som jeg tillader mig at kalde denne Canvas-løssning).
Det viser sig jo også hurtigt, at B&O leverer flere forskellige placeringsløsninger til deres (tv-)løsninger....noget for enhver (der er i kundesegmentet).
Selv til BV Harmony kan man nu få en drejefod.

Selvom Canvas’en har en ret imponerende lyd, har jeg aldrig forventet, at det projekt skulle blive en succes.
Har aldrig troet, at den skulle være en ‘trussel’ mod B&O’s (tv-)produkter.

Hvis det skulle holde stik, at der er en version 2 i opløbet, får vi at se, om den har bedre chancer for at sælge.
Der skal mere end god lyd til at sælge nu om dage - især i denne priskasse.

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#319184
Så kunne jeg sætte dem sammen med de andre, jeg allerede har :)

Iøvrigt er jeg jo nok en af de eneste af de, der skrev dér, som har hørt vidunderet spille.....hvad med dig?

MM
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 326