Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af sd2100
#319371
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2020, 12:44 Disney+ på Eclipse:

B&O siger, at de ikke forventer, at Disney+ app'en vil blive understøttet på Beovision Eclipse.
Undskyld det lidt flabede spørgsmål, men er det ikke fløjtende ligegyldigt, hvad B&O mener? Det er trods alt "bare" et standard LG tv, med en B&O-soundbar (soundcenter).
Af Emilos88
#319374
sd2100 skrev: 22. sep 2020, 12:51
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2020, 12:44 Disney+ på Eclipse:

B&O siger, at de ikke forventer, at Disney+ app'en vil blive understøttet på Beovision Eclipse.
Undskyld det lidt flabede spørgsmål, men er det ikke fløjtende ligegyldigt, hvad B&O mener? Det er trods alt "bare" et standard LG tv, med en B&O-soundbar (soundcenter).
Det er ikke et standard LG tv....
#319444
Billede Fra Facebook.
hugosarang skrev:17. Sep 2020. Nu har jeg modtaget et tilbud på den nye Beovision Eclipse MKII
med LG GX 55 tommer og prisen er fordelagtigt :) Samlet Ca 61.000 for 55 tommer.
Valget er dit.
Af sd2100
#319447
Millemis skrev: 22. sep 2020, 13:00 Fint nok - men. mon ikke de fleste har et ATV4K.....så, long story short!
Jeg kender flere, der primært bruger det fremfor app’sene på tv’et.
MM
Dem jeg kender, der har et ordentligt Smart TV bruger primært apps i tv. Og med et ordentligt smart TV så er det naturligvis LG eller Samsung.
Mit LG fra 2014 har de apps, jeg skal bruge, dvs. Netflix, Viaplay, HBO (en gang i mellem) og Prime (en gang i mellem). Der er absolut ingen grund til en ATV4K. I sommerhuset fungerer Mii box perfekt sammen med det 10-15 gamle tv.
Forøvrigt, hvad er en ATV4K egentlig, og hvad skal man bruge den til ;) .
Af Emilos88
#319448
Nu har B&O gjort plads til et Apple TV, og den kan styres med fjernbetjeningen.

Når jeg tænder tv'et starter den på Apple TV, og jeg giver Millemissen helt ret, det er nok de fleste B&O kunder der har sådan en monteret.

Det fungere også langt bedre end at navigere rundt i web os, efter apps.
Brugeravatar
Af Millemis
#319449
Nok en smagssag - jeg foretrækker et ATV4/K
Hvis tv’et så også understøtter Chromecasting - når det skulle være nødvendigt - er det rigeligt til mig.

Men ok, jeg kan godt se, at hvis app’sene/OS’et på tv’ene efterhånden bliver bedre, vil der nok være mindre og mindre behov for et ATV.

MM
Af sd2100
#319453
Millemis skrev: 24. sep 2020, 11:48 Nok en smagssag - jeg foretrækker et ATV4/K
Hvis tv’et så også understøtter Chromecasting - når det skulle være nødvendigt - er det rigeligt til mig.

Men ok, jeg kan godt se, at hvis app’sene/OS’et på tv’ene efterhånden bliver bedre, vil der nok være mindre og mindre behov for et ATV.

MM
Det er helt klart en smagssag. Jeg er mere til indbyggede apps, da det også er nemmere for konen.
Men, jeg forstår godt, at mange vil bruge ekstern boks. Mii boksen i sommerhuset er lysår hurtigere til at åbne apps end det 6 år gamle LG webos.
#319582
Billede
Fedt for B&O, de i et Japansk supermarked har fundet anvendelse for BeoSound 1's
360 graders lyd mulighed. Bruges til reklamer, og til at kalde en ansat til kassen.

Millemissen skrev:Han kunne have sendt (endnu et) billede af sine Pentastic-højttalere -
med eller uden blomsterpotterne på toppen - i stedet. Ingen grund til
at blinke hans arrogante modvilje mod højttalere fra B&O, som andre
mennesker kan lide og har glæde af.

MM
Billede
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 326