Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af BimBam
#134965
Jeg overvejer at anskaffe mig en soundbar i stedet for mit Bose surround for at komme af med irriterende ledninger.

Men hvad skal jeg vælge. Kan Samsung producere noget ordentligt, eller skal man over i en Yamaha eller andet, som koster lidt mere, men som yder bedre.

Hvad ville I vælge?

Mit nuværende setup:
- Samsung PS50C7705
- Samsung Samsung BD-C5900 BluRay 3D afspiller med HDMI til TV og optisk lyd til Surround receiver.
- WDTV Live med HDMI til TV og optisk lyd til Surround receiver.
- Sony STR-DB925 Surround Receiver
Af Geiger
#135112
Personligt ville jeg vælge Yamaha. YSP-2200 for at være helt specifik.

Det afhænger dog af dit budget. Efter min mening, laver Yamaha ubetinget de bedste, mest vellydende og "realistiske" soundbars. De koster tilgengæld også mere end konkurrenterne, men tilgengæld kvitterer de også med bedre finish/kvalitet og bedre surround-effekt.
Af Junkwavepete
#135113
B&W's Panorama til 9999,- som er reduceret fra 14.999,-

Fedeste og KLART bedste soundbar på markedet og behøver ikke sub, som så mange andre...

Ja det er mange penge, men design/kvali er HELT i top, kæft den er imponerende...
Af Geiger
#135118
Junkwavepete skrev:B&W's Panorama til 9999,- som er reduceret fra 14.999,-

Fedeste og KLART bedste soundbar på markedet og behøver ikke sub, som så mange andre...

Ja det er mange penge, men design/kvali er HELT i top, kæft den er imponerende...
Ikke enig.

Den kan levere et højt lydtryk, men hvis du vil have en soundbar pga. dets surroundagtige egenskaber, så er Yamaha bedre.

Selv til 10k er Panorama for dyrt i forhold til ydelsen. Men pæn er den, og den oser af kvalitet.