Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af gusgus
#130970
Hej.

Vil gerne købe denne her soundbar: http://www.philips.dk/c/hjemmebiograf/s ... 40_12/prd/

Men jeg kan ikke se hvad det er for et stik der går fra soundbaren og over i subwooferen. Er en tegning hvor det ligner et stik med to indgange ? har ringet til philips, men deres pinlige dårlige support kunne ikke svare mig, enest svar de havde, var at det var et lednings kabel ha ha. Er fordi jeg skal forlænge dette kabel med en del meter, da det skal trækkes ignnem en væg, håber virkelig en kan hjælpe mig med hvad det er for et kabel....
Brugeravatar
Af MigSelv
#130980
Du har set ganske rigtigt, det er ikke et standard subkabel, men formentlig en Philips opfindelse. En gennemgang af manual, oplyser heller ikke længde på medfølgende kabel.
Deres reklame for produktet hænger dog ikke sammen, nyd surroundsound uden kabelrod til dine højttalere. Hvorfor f...... har de så udstyret deres sub med kabel.
Dette har Panasonic løst med trådløs tilslutning af sub ( visse modeller ), kan ikke udelukkes at Philips også har trådløs tilslutning på udvalgte modeller.
Panasonics trådløse model er ca. 1000 kr. billigere ( komplett.dk ).