Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Beterno
#129105
Princesslea - lige mine ord :-)
Brugeravatar
Af 3Dbenny
#129153
Beterno skrev:Hej Benny

Tak for kaffe, sikke et surt opstød! :-) Det har da intet at gøre med, hvor skærmen er købt, om den er parallelimporteret (hvilket den IKKE er) eller noget som helst andet.

Det handler om, at Samsung fremstiller produkter, som åbenbart ikke er skabt til at kunne arbejde sammen. Noget som de i dag er ret ene om, da alle andre producenter af elektronik (naturligvis) kan finde ud af at lave produkter, som arbejder sammen.

Lidt synd for dig at du ikke kan se sammenhængen, men alligevel tak for dit bidrag til debatten :-)
Hej

Jeg svare bare igen når du kan skrive så surt om noget fordi du har en uheldig oplevelse. Nogle gange skal man bare ha lidt tålmodighed, Det hjælper altid.

Til din info kan Samsung Support og alle andre supporter ikke garenter for Paralle import produkter, Da dit tv er Parallel import og din soundbar ikke er, Så er det svært at hjælpe dig, Og jo det har noget at gøre med hinanden, SOftwaren på dit tv og å Din soundbar er vidt forskellige når det drejer sig om Nordisk og anden udlandsk vare.

Jeg kender selv en gut der har en PS50C7705 og en Soundbar 470 Og det fungere helt perfekt. Han praler tit med at hans billede er bedre end mit LED :o)

En lille hjælp . Syntes du skal få afleveret din soundbar til der hvor du har købt den og be om at den skal opdateret. det kan hjælpe, Har læst det her på forum.

Håber du får det løst. Jeg kigger lige vidre og ser hvad jeg kan hjælpe dig med.

Jeg ser mange kunder hverdag, og for ingen grund bliver de P.... sure på producenterne eller expidienten for ingen grund. Syntes det er trist når Kunderne har den korte lunte.

Se evt. på www.haderkunder.dk

3Dbenny
Af Beterno
#129176
Hej Benny

Jeg synes jeg kan læse mellem linierne at du mener det godt. Stor ros og tak for det. Det er meget hjælpsomt af dig.

Men du har altså ikke læst det, der står længere oppe :-) Det har INTET, siger og skriver INTET SOM HELST OVERHOVEDET at gøre med om produktet er parallelimporteret!

Jeg ringede til Samsung "support" og de sagde ikke, at det er fordi TV´et er købt andet sted end hos de dyre danske butikker, de sagde ikke det var fordi softwaren skulle opdateres, de sagde slet ikke noget i den retning. De sagde klokkeklart og uden diskussion; "En Samsung soundbar og et Samsung TV KAN IKKE arbejde sammen" Punktum. Slut. End of discussion, som det populært hedder :-)

Men Benny jeg kan godt li´ din holdning, hvor det åbenbart er fy-fy at udtrykke sin utilfredshed med en producent, som helt åbenlyst ikke aner, hvad brugervenlighed, productline integration og ganske almindelig god kundeservice er :-) Det er meget sjovt.

Nå, jeg har vist fået luft og fået skrevet det jeg ville.

Tak til Jer alle, som har bidraget. Og må min slutreplik så være; tænk Jer godt om før I køber Samsung. Det burde jeg selv have gjort :-)
Af gertc
#130332
Har du prøvet dette:
You can Press the Power link button on your sound bar remote and that should link both units to your tv remote, this allows the sound bar to automatically turn off or on with the tv and also the volume controlls on your tv will work on the soundbar. Check the user manual for more details on Power Link.

Fra dette link:
http://www.samsung.com/us/support/allQu ... estion.jsp#

Værd at prøve :)

mvh
Gert