Beterno skrev:Hej Benny
Tak for kaffe, sikke et surt opstød! :-) Det har da intet at gøre med, hvor skærmen er købt, om den er parallelimporteret (hvilket den IKKE er) eller noget som helst andet.
Det handler om, at Samsung fremstiller produkter, som åbenbart ikke er skabt til at kunne arbejde sammen. Noget som de i dag er ret ene om, da alle andre producenter af elektronik (naturligvis) kan finde ud af at lave produkter, som arbejder sammen.
Lidt synd for dig at du ikke kan se sammenhængen, men alligevel tak for dit bidrag til debatten :-)
Hej
Jeg svare bare igen når du kan skrive så surt om noget fordi du har en uheldig oplevelse. Nogle gange skal man bare ha lidt tålmodighed, Det hjælper altid.
Til din info kan Samsung Support og alle andre supporter ikke garenter for Paralle import produkter, Da dit tv er Parallel import og din soundbar ikke er, Så er det svært at hjælpe dig, Og jo det har noget at gøre med hinanden, SOftwaren på dit tv og å Din soundbar er vidt forskellige når det drejer sig om Nordisk og anden udlandsk vare.
Jeg kender selv en gut der har en PS50C7705 og en Soundbar 470 Og det fungere helt perfekt. Han praler tit med at hans billede er bedre end mit LED
)
En lille hjælp . Syntes du skal få afleveret din soundbar til der hvor du har købt den og be om at den skal opdateret. det kan hjælpe, Har læst det her på forum.
Håber du får det løst. Jeg kigger lige vidre og ser hvad jeg kan hjælpe dig med.
Jeg ser mange kunder hverdag, og for ingen grund bliver de P.... sure på producenterne eller expidienten for ingen grund. Syntes det er trist når Kunderne har den korte lunte.
Se evt. på
www.haderkunder.dk
3Dbenny