Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Hajfu
#127733
Hej til jer alle igen.
Jeg skal ud og købe noget til mit fjernsyn så jeg kan få god/bedre lyd til film, musik osv.

Jeg ønsker at forbinde alt til det anlæg på en gang. Dvs. fjernsyn, dvd, ps3 og pc.
Jeg har overvejet at købe en hjemmebiograf med nogen satellit højtaller men tror ikke at jeg kan tilslutte så mange ting og jeg tror ikke at det er lavet til andet en film.

Jeg er villig til at købe noget af det brugt.
Budget max 3000 kr.

Hvis I kunne komme med forslag på hvordan jeg kunne kombinere dette så jeg slipper for en pakkeløsning så ville jeg være meget taknemlig.
P.S. Jeg har ingen forstand på dette.
Af Hajfu
#127736
MigSelv skrev:Du får godt nok ikke meget surround/hjemmebio for det beløb. Du er knapt nok i nærheden af en ordentlig soundbar.
http://www.hifiklubben.dk/produkter/sur ... danlag.htm
Her starter surroundlyd, med et minimum af investering.
Har slet ikke behov for sådan noget.Jeg er ikke den vilde entusiast af anlæg osv. Det er mit første, så jeg har intet at sammenligne det med og det er alt for dyrt.

Hvis mine krav ikke kan løses for 3000 kr ved en ny vare så er jeg villig til at købe brugt.
Jeg skal bare vide hvad de ting hedder for at kunne sammensætte dem.
Af Hajfu
#127746
keler skrev:http://www.pricerunner.dk/pl/267-232683 ... 13;&sort=4

Vil vove at påstå, at du skal et godt stykke over 3000 for at finde noget der spiller lige op med ovenstående.

Det skal da lige hvis du finder et eller andet knaldtilbud, på noget brugt.
Kan desværre kun bruge satellit højtaller, har intet at stille de små på.
Af keler
#127750
Så de kan hverken stå eller hænge?
Af keler
#127751
Nå for saten... Med satellit mener du stander tror jeg?
Af Hajfu
#127753
keler skrev:Nå for saten... Med satellit mener du stander tror jeg?
Ja præcis...

Sådan nogen høje nogen.
Af Kratz
#128051
Jeg må erklære mig enig med MigSelv
Det er minimum hvis du vil have noget der spiller ordentligt. I hvert fald hvis det skal være nyt.
Ellers prøv at finde noget brugt på Hifi4all.