Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#116124
Kan nogen komme med et godt forslag til en "boks", der kan "det hele". Jeg har brug for i mit sommerhus at kunne håndtere lyd fra mit eksisterende LED tv med optisk udgang og HDMI-indgange, kunne lytte til FM, CD, iPod, internetradio, afspille DVD, BlueRay, og fra internettet og optage tv fra en selvstændig (indbygget) tuner.

Jeg har ikke kunnet finde en boks, der kan det hele. Findes der mon en sådan.

Kvalitetskravet er rimeligt, dvs. ikke nødvendigvis surround sound. Helst heller ikke for mange kabler (dvs. gerne WiFi og trådløs subwoofer).
Af netfors
#116126
Det kræver nok lidt mere en 1 boks, med alle de krav :(
Nu skriver du ikke hvilket tv du har, men nogle af de nye (2010) modeller fra Panasonic og Samsung har pvr funktionen til rådighed med en extern HDD tilsluttet.
Internet radio, ved jeg ikke om de nye soundbar fra f. eks Panasonic har? Men en løsning der, kunne være en Logitech Squeeze box duet. ;) Jeg ved godt det er en ekstra boks, men den er lille, og kan nærmest gemmes væk bagved tv'et 8)
Resten af kravene, skulle en soundbar med blu-ray kunne klare, altså lige med undtagelse af at optage fra tv :((