Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af Bidstrup
#112553
Slet ikk nogen der har noget at mene om de 2 produkter jeg har nævnt?

Nogen der har hørt eller ved hvor mand kan høre Harman Kardon spille...
Af Bidstrup
#112608
Tusind tak! NintendoB

Nu mangler jeg bare en sammenligning af de 2 soundbar.
Nogen som kender lydkvaliteten fra Harman Kardon!!

...
Af M-Sniper
#112703
Hej Bidstrup

af de to soundbar tror jeg HK lyder bedre.. men vil tilslutte mig Malcolm_Y med at onkyo htx-22HD er et bedre lyd og funktions messig. blot kan man købe en helt ny til 3000 kr. som også er HDMI 1.4 klar. (hifiPriser)

skal det være en soundbar vil jeg anbefale Yamaha soundbars. som nok biver en bedre snurrundt lyd, hvor mod de andre bare giver bedre lyd.

jeg har selv overvejet denne
http://www.yamaha.com/yec/products/prod ... =ATTRIBUTE
men er kommet i tvivl da jeg gerne vil have 3D understøttelse. så overvejer Onkyo'en.

jeg tror faktisk jeg har set HK som du ref. til i Elgiganten Glostrup, de har Yamahaen som jeg ref. til.

Hilsen M-Sniper
Af Bidstrup
#112706
:)
Super!... tror jeg smutter i el-giganten Glostrup og høre på sagerne.

3D understøttelse får man kun med et 5.1 system.....right?

Er ikke så meget for alt det kabeltræk, sku måske kun være hvis baghøjtalerne er trådløse...
Af Malcolm_Y
#112721
M-Sniper skrev:Hej Bidstrup

af de to soundbar tror jeg HK lyder bedre.. men vil tilslutte mig Malcolm_Y med at onkyo htx-22HD er et bedre lyd og funktions messig. blot kan man købe en helt ny til 3000 kr. som også er HDMI 1.4 klar. (hifiPriser)

skal det være en soundbar vil jeg anbefale Yamaha soundbars. som nok biver en bedre snurrundt lyd, hvor mod de andre bare giver bedre lyd.

jeg har selv overvejet denne
http://www.yamaha.com/yec/products/prod ... =ATTRIBUTE
men er kommet i tvivl da jeg gerne vil have 3D understøttelse. så overvejer Onkyo'en.

jeg tror faktisk jeg har set HK som du ref. til i Elgiganten Glostrup, de har Yamahaen som jeg ref. til.

Hilsen M-Sniper
Yamaha soundbars skulle være gode men slet ikke ifht til prisen ...De har rigtig megt forskelligt i den nye megashop altid et kig værd :)

Det er rigtigt at den nye model af mit system kan købes for 3000kr men det er så uden center+2 baghøjtalere til ca. 1500kr ekstra og forskellen skulle kun være HDMI 1.4 som vistnok er understøttelse af 3D ?