Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#322973
jsj skrev: 21. nov 2020, 08:06
Millemis skrev:@jsj
88” er vildt stort (og dyrt).
Det ville jeg da gerne se billeder af....hjemme fra dig.

MM
Ja aaaaalt for stort, jeg skal kun have et 65”, men vil sikre mig at det i fremtiden kan opdateres til større skærm, men mest fordi jeg bare vil have det nyeste fra dem, og til samme pris.
Men glæder mig som et bette barn, skulle gerne have det installeret 18 december BilledeBillede
Ahh det er Harmony. Personligt så syntes jeg den virker utrolig klodset og grim når den hænger på væggen pga man kan se vægbeslag. Så hellere eclipse :) men tillykke med tv
Af jsj
#323032
hugosarang skrev:
jsj skrev: 21. nov 2020, 08:06
Millemis skrev:@jsj
88” er vildt stort (og dyrt).
Det ville jeg da gerne se billeder af....hjemme fra dig.

MM
Ja aaaaalt for stort, jeg skal kun have et 65”, men vil sikre mig at det i fremtiden kan opdateres til større skærm, men mest fordi jeg bare vil have det nyeste fra dem, og til samme pris.
Men glæder mig som et bette barn, skulle gerne have det installeret 18 december BilledeBillede
Ahh det er Harmony. Personligt så syntes jeg den virker utrolig klodset og grim når den hænger på væggen pga man kan se vægbeslag. Så hellere eclipse :) men tillykke med tv
Det er så din smag, I just LOVE IT BilledeBillede/ men hvorom alt er, så er vi alle forskellige, og godt for det, men vigtigst, VI FÅR TOYS BEFORE BilledeBillede- tillykke til dig også, det blir fedt BilledeBillede
#323038
jsj skrev: 23. nov 2020, 21:47
hugosarang skrev:
jsj skrev: 21. nov 2020, 08:06
Ja aaaaalt for stort, jeg skal kun have et 65”, men vil sikre mig at det i fremtiden kan opdateres til større skærm, men mest fordi jeg bare vil have det nyeste fra dem, og til samme pris.
Men glæder mig som et bette barn, skulle gerne have det installeret 18 december BilledeBillede
Ahh det er Harmony. Personligt så syntes jeg den virker utrolig klodset og grim når den hænger på væggen pga man kan se vægbeslag. Så hellere eclipse :) men tillykke med tv
Det er så din smag, I just LOVE IT BilledeBillede/ men hvorom alt er, så er vi alle forskellige, og godt for det, men vigtigst, VI FÅR TOYS BEFORE BilledeBillede- tillykke til dig også, det blir fedt BilledeBillede
Fuldstændig enig og godt svar. Er lidt i tvivl får du GX eller cx :)
Brugeravatar
Af Millemis
#323068
jsj skrev: 24. nov 2020, 06:34
Millemis skrev:Intet billede at se her Billede

MM
Hvilket billede savner du Billede
Jeg går ud fra , at når der står ‘billede’ i de to små firkanter, så mangler der de to billeder.
Sådan ser det i hvert fald ud i min browser?

MM
Af jsj
#323090
Millemis skrev:
jsj skrev: 24. nov 2020, 06:34
Millemis skrev:Intet billede at se her Billede

MM
Hvilket billede savner du Billede
Jeg går ud fra , at når der står ‘billede’ i de to små firkanter, så mangler der de to billeder.
Sådan ser det i hvert fald ud i min browser?

MM
Mystisk, har ikke sat noget billede ind/rod, måske fordi jeg bruger tapatalk, ikke sååå stabil.
Men poster gerne fotos når det er oppe, men sådan ser der ud pt Billede, tv skal være på væg ved radio på gulvetBillede
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 326