Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#320409
Har modtaget en ny sms fra ElGiganten hvori der står, at den tidligere udsendte besked var en fejl og at jeg vil modtage min maskine som oprindeligt planlagt- altså den 10/11 :)
#320445
Et par blandede tekniske spørgsmål, som vi har fået svar på.

- Hvis et spil på Xbox Series X kører i 4K60, men konsollen sættes til 4K120 output i menuen, så kan spillet vælge at forcere skift til 4K60. Gøres det ikke så bliver der lavet frame rate fordobling på Xbox.

- Hvis et TV understøtter både HDMI VRR og AMD FreeSync, så vælger Xbox Series X FreeSync. LFC (Low Framerate Compensation) styres af FreeSync-systemet, ikke Xbox. Det siger Microsoft.

- Xbox Series X understøtter HGiG, så hvis TV'et også gør, så indstilles HDR-metadata (maksimal lysstyrke mv.) automatisk imellem de to enheder. I praksis kommunikerer TV'et sine billedparametre til Xbox-konsollen, som så tilpasser sit output. Så vil man ikke skulle lave manuel HDR-opsætning via en opsætningsskærm i hvert nyt spil.

- Dolby Vision i spil vil virke i alle sekvenser. Gameplay, cut-scenes osv.
#320539
Jeg håber at Fallout 76 kommer til at køre bedre :p
#320690
Hvis du forudbestilte netop som de åbnede for forudbestilling, så står det edderrøvemig slemt til, hvis det er sandt.
#320705
Forstår ikke kampagnen "Xbox all access", den koster totalt 6216 kr, og det bliver ca. 2317kr for deres ultimate access , til 96,5kr , hvor mange kan købe 3mdr's koder til 75kr. Selv MS sælger disse tilbud engang imellem, hvorfor skal man betale så meget mere?

Det kan kun være afdragsordningen, som nogle finder spændende, for der er da ingen rabat givet her.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 42