Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#332142
bendix skrev: 14. jun 2021, 13:42 Hvilke spil ser du som attraktive? Jeg ser rigtig mange spil men det virker mere som kvantitet over kvalitet.

Outriders, Yakuza serien og Doom Eternal set fede ud, men ellers kan jeg ikke rigtig få øje på noget som frister.
Jeg kan særligt godt lide RPG, 'cinematiske' spil (á la Uncharted) og indie-agtige spil med et nyt twist eller tema (senest Ori, Creaks, The Last Campfire). Men jeg spiller gerne noget fra de fleste genre for variationens skyld. Måske med undtagelse af de store multiplayer spil. Ikke fordi de ikke er underholdende, men jeg har bare ikke tiden til spil, der er endeløse.

Jeg er dog ikke så meget til de store skydespil, som jeg synes Xbox har haft en overvægt af. Det bliver for mainstream for mig. Ligesom actionfilm, så er det fin nok underholdning, men de giver mig ikke så meget personligt :)
Brugeravatar
Af TBC
#332215
Rasmus Larsen skrev: 15. jun 2021, 06:25Jeg kan særligt godt lide RPG, 'cinematiske' spil (á la Uncharted) og indie-agtige spil med et nyt twist eller tema (senest Ori, Creaks, The Last Campfire). Men jeg spiller gerne noget fra de fleste genre for variationens skyld. Måske med undtagelse af de store multiplayer spil. Ikke fordi de ikke er underholdende, men jeg har bare ikke tiden til spil, der er endeløse.
Lyder FULDSTÆNDIGT som noget jeg selv kunne have skrevet!
(bortset fra at jeg ikke har spillet Creaks & The Last Campfire)
Tør man spørge om alder? O-O
Brugeravatar
Af TBC
#332595
mcBob skrev: 25. jun 2021, 09:29 Any Danish website where I could set up a notification to learn immediately if the XBox Series X comes back in stock for its 3899dk price?
On www.pricerunner.dk you can specify the price and/or the relative pricedrop for wich you would like a notification via the "overvåg pris" (monitor price) feature.

www.edbpriser.dk also offer a price-monitor feature for registered users.
Af mcBob
#332604
TBC skrev: 28. jun 2021, 03:55
mcBob skrev: 25. jun 2021, 09:29 Any Danish website where I could set up a notification to learn immediately if the XBox Series X comes back in stock for its 3899dk price?
On www.pricerunner.dk you can specify the price and/or the relative pricedrop for wich you would like a notification via the "overvåg pris" (monitor price) feature.

www.edbpriser.dk also offer a price-monitor feature for registered users.
Thanks, I now have one set up with both... thought, it probably won't stop me from checking every website ever 15 minutes :)
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 42