6. feb 2021, 14:56
#326782
Digital Foundry har set nærmere på konsoludgaverne af Control Ultimate Edition med RayTracing.
Endnu en gang viser det den samme trend angående forskellene på konsollernes ydelser som man også tidligere har set, hvor den højere clockede PS5 ofte har klaret sig bedst med flest fps i f.eks. 120 fps titler med relativt simpel rasterization og grafiske settings, mens XBox Series X med sin lavere clockede men større GPU klarer sig bedst i spil med mere komplekse grafiske settings. At det så er noget Remedy ikke har udnyttet sig af og i stedet for at udnytte VRR har låst framerate til 30 fps på begge konsoller er virkelig bare en skam en fortælling om uudnyttet potentiale - Digital Foundry hinter da også til dem at der ligger muligheder i den forbindelse.
Klippet findes her:
Endnu en gang viser det den samme trend angående forskellene på konsollernes ydelser som man også tidligere har set, hvor den højere clockede PS5 ofte har klaret sig bedst med flest fps i f.eks. 120 fps titler med relativt simpel rasterization og grafiske settings, mens XBox Series X med sin lavere clockede men større GPU klarer sig bedst i spil med mere komplekse grafiske settings. At det så er noget Remedy ikke har udnyttet sig af og i stedet for at udnytte VRR har låst framerate til 30 fps på begge konsoller er virkelig bare en skam en fortælling om uudnyttet potentiale - Digital Foundry hinter da også til dem at der ligger muligheder i den forbindelse.
Klippet findes her:
PC: 7800X3D,RTX 4090 Gigabyte GAMING OC, 32GB@6K/CL30, LG CX
Stue: JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovev:77" S92C,VSX-325,ATV4K
Stue: JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovev:77" S92C,VSX-325,ATV4K