Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#327094
oliver.saylor skrev: 13. feb 2021, 21:43
Beckham skrev: 12. feb 2021, 21:49 Jeg forsøgte hos Coolshop i december da deres shop brød ned. Valgte så at beholde min ordre og fik den leveret her for et par uger siden.
Bare af nysgerrighed, hvornår bestilte du fra Dustin? Jeg bestilte da preorder-salet åbnede generelt i DK, men fandt kort efter ud af at de havde taget ordrer ind siden starten af 2020 og endda fra hele Skandinavien, så jeg valgte kort efter at afbestille da jeg tænkte jeg ville være nr en milliard på deres liste. Men det var måske dumt gjort O-O
Jeg har ikke bestilt ved Dustin..:-) Har ikke været en del af preorder processen på nogen måder.
#327110
Jeg bestille hos Dustin da PS5 blev lanceret herhjemme. Der kom bare aldrig rigtig nogen status på hvornår man kunne forvente at få noget, og da jeg også havde en bestilling hos Coolshop, så endte jeg med at afbestille hos Dustin da Coolshop begyndte, at sende mails med status på ordrerne.
Brugeravatar
Af bendix
#327132
Jeg forudbestille ved proshop i sommers men hørte ikke noget. Jeg var heldig at ramme Coolshops kurv på det rigtige tidspunkt d 19/11 og fik min leveret d 5/12
Brugeravatar
Af elcom
#327136
Min ven var heldig at få en digital only version her i Elgigantens lodtrækning, men havde haft en forudbestilling liggende hos Dustin i evigheder.
Kommunikationen fra Dustin var under al kritik. Det eneste man kunne få af vide var "lad være med at kontakte os". Det glædede ham at kunne aflyse den bestilling.
Af Beckham
#327141
Af ren og skær nysgerrighed...hvad har El Giganten gang i med det lodtrækning? Der er ingen først til mølle, eller? Man signer bare op og krydser fingre?
Af Amnesia
#327167
Beckham skrev: 14. feb 2021, 21:51 Af ren og skær nysgerrighed...hvad har El Giganten gang i med det lodtrækning? Der er ingen først til mølle, eller? Man signer bare op og krydser fingre?
Ja du signer op og krydser fingre. Ros til Elgiganten for den måde, klart den mest fair måde at gøre det på for at undgå scalpers og andre grådige typer.
Af bromberg
#327169
Min kæreste var en af de heldige. Jeg tilmeldte hende samme dag, som man fik muligheden.
Jeg selv som har været klubmedlem i flere år trak nitten:).

Men jeg fik min idag fra netops hendes “lod” og ja jeg er også mere fan af den tilgang, alene fordi jeg tror på den ryger ud til den slutforbruger der reelt vil have den.
Brugeravatar
Af Naiera
#327176
Det er nemt at melde sig ud når man har fået sin PS5. Hvis dét er et problem, så skal man vist glæde sig over ikke at have specielt store problemer.
Af Lars J
#327225
Så fik jeg da lige en PS5 i fødselsdagsgave af konen. Levering på fredag via Salling. Noget jeg skal være opmærksom på ved tilslutning/opsætning til mit lg65c8/lgsk9y setup udover manglende hdmi 2.1 ?
Af Beckham
#327433
Øv...men ja..det er jo nok ikke helt uventet verdenssituationen taget i betragtning. Mange ting kan klares hjemmefra, men umiddelbart vil jeg tro en kreativ branche som spilbranchen kan være lidt mere udfordret på den front. De kan nok ikke løse alt på en bærbar..:-)
Brugeravatar
Af bendix
#327482
Spændende med Play at home som giver gratis spil og det kræver ikke PS+plus.https://blog.playstation.com/2021/02/23 ... ssion=true

Marts måneds PS+ spil bliver annonceret i morgen. Jeg skiver dem her hvis det ikke er nævnt i tråden.

Der udarbejdets lister for opdaterede ps4 spil der kører med 60fps. Den næste AAA er Avengers som d 18/3 får en opdatering med 4k 60fps samt forbedret grafik og haptic feedback. Den er på bud til 275kr på PS store pt med gratis opgradering. Spillet skulle efter sigende være ok i kampagne, men ret ringe i multiplayer.

Og d 26 er der State of Play hvor Sony taler om 10 kommende titler.
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 205