Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#326406
Ja..virker ikke til at de har helt styr på det hos Coolshop, alternativt vil de ikke fortælle os noget. Jeg fik nogenlunde samme svar som rallew ovenfor da jeg spurgte til min ordre tilbage i december. Hvis nogen er nysgerrige kan jeg oplyse at mit ordrenummer slutter på 86887.

Jeg ved så ikke om det er Bring eller Coolshop har fejlet, men siden jeg fik mailen igår om at min ordre var på vej er der intet sket på track & trace siden. Står bare at forsendelsen er registreret. Så spørgsmålet er om der overhovedet er noget på vej....
Af Neslein
#326412
Beckham skrev:Jeg ved så ikke om det er Bring eller Coolshop har fejlet, men siden jeg fik mailen igår om at min ordre var på vej er der intet sket på track & trace siden. Står bare at forsendelsen er registreret. Så spørgsmålet er om der overhovedet er noget på vej....
Jeg har også modtaget en mail fra Coolshop om at min PS5 er pakket og klar til afsending.
På mit T&T har der ingen opdateringer været siden forsendelsen "startede" d. 25. januar kl. 19:51. Om det er grundet levering fra andet land eller pres grundet e-handel i denne tid, skal jeg lade være usagt, men lige pt. ser det underligt ud...
Har der stadig ingen opdateringer været på din, Beckham?
Brugeravatar
Af bendix
#326413
Beckham skrev: 25. jan 2021, 22:36 Så blev min tur...har lige fået mail fra Coolshop om at de er klar til at sende en PS5 afsted. Lidt overraskende....gad vide om de har fået ekstra hjem eller om det bare tog lidt tid at få sendt partiet fra sidste uge videre ud.
Fedt, tillykke 👍
Astro er ret sjovt at prøve Dualsense med
Brugeravatar
Af bendix
#326414
Beckham skrev: 26. jan 2021, 17:35 Ja..virker ikke til at de har helt styr på det hos Coolshop, alternativt vil de ikke fortælle os noget. Jeg fik nogenlunde samme svar som rallew ovenfor da jeg spurgte til min ordre tilbage i december. Hvis nogen er nysgerrige kan jeg oplyse at mit ordrenummer slutter på 86887.

Jeg ved så ikke om det er Bring eller Coolshop har fejlet, men siden jeg fik mailen igår om at min ordre var på vej er der intet sket på track & trace siden. Står bare at forsendelsen er registreret. Så spørgsmålet er om der overhovedet er noget på vej....
Min stod også stille på coolshops track og trace. Jeg kan huske at kundeservice linkede til en ekstern tracker som var bedre opdateret. Så prøv at benytte en universel tracker.
Af Dick Taid
#326415
Neslein skrev: 27. jan 2021, 04:21
Beckham skrev:Jeg ved så ikke om det er Bring eller Coolshop har fejlet, men siden jeg fik mailen igår om at min ordre var på vej er der intet sket på track & trace siden. Står bare at forsendelsen er registreret. Så spørgsmålet er om der overhovedet er noget på vej....
Jeg har også modtaget en mail fra Coolshop om at min PS5 er pakket og klar til afsending.
På mit T&T har der ingen opdateringer været siden forsendelsen "startede" d. 25. januar kl. 19:51. Om det er grundet levering fra andet land eller pres grundet e-handel i denne tid, skal jeg lade være usagt, men lige pt. ser det underligt ud...
Har der stadig ingen opdateringer været på din, Beckham?
Jeg modtog også en mail om, at min ordre var pakket d. 25. Kunne se en opdatering på mit T&T-nummer her til morgen, at pakken er ved at blive håndteret på sorteringsterminalen. Den forventes leveret i dag.
Af Beckham
#326417
@bendix: Tak for tippet! Den må jeg have prøvet. Ellers har jeg heller ikke så mange must have PS5 spil på listen nu. Håber at Gran Turismo holder den forventede leveringsdato i første halvdel af året, men kigger man på historikken for release af dette spil så tvivler lidt..:-)

Anyway...jeg kan berette at der nu også er en update på min Bring T&T.....den er i hvert fald landet lokalt her i byen..:-)
Brugeravatar
Af elcom
#326418
Husk hvis i har fået jeres PS5 og har PS PLUS, at gå ind og sæt spillene fra PS PLUS COLLECTION i jeres bibliotek.

En collection af PS4 spil man får gratis, formoder jeg som kompensation for at der ikke er så mange PS5 spil endnu:

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Bloodborne
Call of Duty Black Ops III Zombies Chronicles
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Days Gone
Detroit: Become Human
Fallout 4
Final Fantasy XV
God of War
inFAMOUS: Second Son
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Ratchet & Clank
Resident Evil 7: Biohazard
Uncharted 4: A Thief's End
Until Dawn

https://www.pushsquare.com/guides/all-p ... mes-on-ps5
Brugeravatar
Af bendix
#326420
Elcom: Præcis og senere idag bliver næste måneds PS+ "gratis" spil annonceret. I denne var det Maneater og Tomb Raider.

EA games abonnement (som ikke er bundet op på PS plus) har i denne måned en skarp pris på nye abonnenter. I deres bibliotek er der Star Wars Fallen fallen order som netop har fået en PS5 opdatering.

PS store har også en gratis demo af det nye resident evil. Det er rigtig flot lavet.
Af Neslein
#326422
Beckham skrev: 27. jan 2021, 09:24 Anyway...jeg kan berette at der nu også er en update på min Bring T&T.....den er i hvert fald landet lokalt her i byen..:-)
Fedt. Må man spørge hvor i landet?
Jeg bor i København og min står stadig stille. Vognene må være fyldte og der er en masse der skal have undervejs. :D
#326427
elcom skrev: 27. jan 2021, 09:25 Husk hvis i har fået jeres PS5 og har PS PLUS, at gå ind og sæt spillene fra PS PLUS COLLECTION i jeres bibliotek.

En collection af PS4 spil man får gratis, formoder jeg som kompensation for at der ikke er så mange PS5 spil endnu:
PS Plus har da altid haft en række gratis spil hver måned, som man har adgang til imens man har abonnementet, men som man mister i det øjeblik man opsiger? Man skal dog huske, at nappe de spil man ønsker imens de er aktive for ellers forsvinder de når måneden er omme.

Tidligere mener jeg dog kun, at det har været 3 spil, eller noget i den stil, man fik adgang til. I november sidste år var Bugsnax til PS5 på listen.
Brugeravatar
Af elcom
#326428
Torben Rasmussen skrev: 27. jan 2021, 13:21 PS Plus har da altid haft en række gratis spil hver måned, som man har adgang til imens man har abonnementet, men som man mister i det øjeblik man opsiger? Man skal dog huske, at nappe de spil man ønsker imens de er aktive for ellers forsvinder de når måneden er omme.

Tidligere mener jeg dog kun, at det har været 3 spil, eller noget i den stil, man fik adgang til. I november sidste år var Bugsnax til PS5 på listen.
Yes, og det er der fortsat. 2 PS4 spil, 1 PS5 spil og en række temaer og andet som udskiftes hver måned.

Det her er en særskilt række spil umiddelbart udelukkende til folk der har en PS5. Og det forsvinder ikke efter en måned. Det er dog ikke klart for mig hvor længe det er til rådighed eller om der kommer yderligere spil til den liste.
#326430
Jeg var faktisk ikke OBS på, at der var PS5 spil iblandt de tre spil. Tak for at highlighte det! Jeg har nappet Maneater til samlingen :)
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 205