Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Emilos88
#326206
Jeg har gennemført ASTRO Boy, Bugsnax og det første Spider-Man og er nu i gang med Red Dead 2, selvom den dog ikke har modtaget en opdatering. Lige nu er der ikke meget at komme efter, men sådan er det altid når nye konsoller kommer. Til gengæld kan jeg stadig spille PS4 spil, hvilket er en stor fordel I forhold til tidligere.
Af Henxian
#326208
Jeg har haft min siden release og må ærligt indrømme, har ikke brugt den i flere uger. Der er simpelthen ikke nogle nye tiltalende spil. Mange af dem som er kommet er heller ikke nextgen versioner, så de bliver næsten afviklet som en PS4 Pro. Der må gerne snart ske noget :)
#326210
Jeg kan se, at man kan tilslutte sin USB-disk fra PS4 til den. Har nogen af jer prøvet det? Migrerer den så de spil man gerne vil spille over på M2-disken?
Af aalb1970
#326211
Torben Rasmussen skrev: 21. jan 2021, 15:33 Jeg kan se, at man kan tilslutte sin USB-disk fra PS4 til den. Har nogen af jer prøvet det? Migrerer den så de spil man gerne vil spille over på M2-disken?
Kun hvis du selv beder den om det. PS4 spil kan afvikles direkte fra USB disken.
Af Beckham
#326219
KJohnseno89 skrev: 21. jan 2021, 10:51 Overtager gerne din bestilling, hvis du ikke er klar på den mere.
Er mere end klar! 🙈
Hehe...med de lange udsigter der er til at den bliver lagervare, så tror jeg lige jeg holder fast i mit kønummer lidt endnu..:-) Men tak for buddet..:-)
Af capi
#326220
Mail fra coolshop da jeg spurgte indtil leveringen af min ps5.

Vi modtager 2 varepartier i Februar og regner med disse vil dække alle ordrer. - Næste sending herefter kommer i Marts, hvor vi regner med at denne så vil blive tilgængelig på shoppen igen.



Nærmere info følger på mail, når vi har en mere konkret dato.





Ha' en rigtig god dag
#326230
Rasmus Larsen skrev: 4. jan 2021, 13:47 De meldinger, som vi får, går på, at der kommer nye partier ind løbende, med et større af slagsen planlagt i februar. PS5 forventes dog først at blive lagervare henover sommeren, baseret på de meldinger som vi får fra forhandlere.

EDIT: Ovenstående er fra danske forhandlere.
Se også mit indlæg fra starten af januar ovenfor.
Brugeravatar
Af TBC
#326233
For dem der har interesse i den slags, så har Digital Foundry's omhyggelige Alex Battaglia set nærmere på PS5's grafiske settings i Call of Duty Black Ops og hvad der omtrent skal til for at køre samme settings (uden brug af konsolernes dynamic resolution) med samme performance på en PC. Og der er godt nyt: Call of Duty Black Ops lader til at have fået en bedre/mere omhyggelig optimering til PS5 hardwaren end f.eks. Watch dog Legions, endog en optimering på et niveau hvor de grafiske settings efter behov er tilpassede så grundigt at de kan variere fra scene til scene i spilet. Så PS5 ydelsen modsvarer modsvarer denne gang mere end et RTX 2070 Super, hvor man skal slå DLSS til for at kunne matche PS5 ydelsen og man faktisk skal op i en PC med f.eks. et RTX 3060 Ti for at modsvare PS5 ydelsen i CoD Black ops uden brug af DLSS - i hvert fald såfremt man vil kunne køre faste 4K settings med samme fps som PS5'erens dynamic resolution og fraregner PS5'erens markant lavere particle effects brug. Men det skal stadig ses i lyset af at andre PS5 spils ydelse har været i omegnen af en PC med omkring et RTX2060 til et almindeligt 2070. Så gode optimeringer får med andre ord den nye generation af konsoller op og omtrent matche ydelsen af det RTX 2080, som var hvad f.eks. Microsoft var fremme og claime der skulle kunne opnås med deres Series X (Før der var noget der hed RTX 3000 series at sammenligne med)

Et RTX 3060 Ti koster næsten det samme som en hel konsol (stadig over 3000 kr. aktuelt), et RTX 2080 kostede omkring 8000 kr svjh, da det i sin tid kom frem. Så det understreger således igen hvor meget ydelse man faktisk får for pengene med den nye konsolgeneration denne gang, ikke mindst når spillet er blevet godt optimeret til konsollen :)

Hvis man vil se videoen kan den ses her

og den skrevne artikel læses her: https://www.eurogamer.net/articles/digi ... -pc-vs-ps5

Call of Duty Black ops settings på PS5:
Vedhæftede filer
Codps5set.jpg
Codps5set.jpg (815.67 KiB) Vist 2273 gange
Af VILLAFOREVER
#326243
Nu er mit spørgsmål ikke kun om PS5, men snarer:

Er der andre der har problemer med softwaren på sin PS4. Alle mine spil opføre sig underligt, og der hvor der vises hvilke spil jeg har spillet, og hvor mange timer, passer ikke. Det er nogle andre spil, end jeg har spillet. Det er som om der er noget der er hacket. Jeg har som følge af det, slettet mit kreditkort derinde osv. Ændret Password også. Er der andre der oplever underlige ting på deres Playstation idag?
#326247
Jeg ved ikke om det er flere end normalt, men der er mange rapporter på reddit om hacket PlayStation-konto indenfor det seneste døgn. Jeg håber ikke, at der er noget på færde :((

Umiddelbart opfører min PS5 sig som forventet. Mine PS4'er er ikke tilsluttet pt.
Vedhæftede filer
Screenshot.png
Screenshot.png (683.06 KiB) Vist 2233 gange
Af Beckham
#326251
Ikke noget mærkeligt at rapportere på min PS4 Pro her. Det er kun de spil jeg kender jeg kan se. Jeg har dog aldrig rigtig fundet ud af at se hvor mange timer man spiller? Kan kun se noget med trophies og procentvis fremskridt i spillet.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 205