Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#326012
Cool story, bro.
#326098
En af Sonys videoer under CES 2021 havde fodnoter med udgivelsestidspunker for en god pulje kommende PS5-spil:
- Returnal – 19. marts 2021
- Pragmata – 2023
- Solar Ash – juni 2021
- Kena: Bridge of Spirits – marts 2021
- Stray – oktober 2021
- GhostWire: Tokyo – oktober 2021
- Little Devil Inside – juli 2021
- Project Athia – januar 2022
- Hitman 3 – januar 2021
- Horizon: Forbidden West – 2021

Videoen er sidenhen blevet redigeret, så tidspunkterne ikke længere fremgår.

Kilde: https://www.slashgear.com/sony-drops-re ... -12654631/
Brugeravatar
Af Naiera
#326103
Jeg vil gerne snart købe en PS5, sandsynligvis her i første halvdel af året, men jeg kan stadig ikke helt hitte ud, hvad det er jeg skal spille på den :p
Brugeravatar
Af Naiera
#326108
Den er heller ikke gammel nok til at have kørekort.
Brugeravatar
Af bendix
#326165
Naiera skrev: 18. jan 2021, 12:31 Jeg vil gerne snart købe en PS5, sandsynligvis her i første halvdel af året, men jeg kan stadig ikke helt hitte ud, hvad det er jeg skal spille på den :p
Der et er en del spil der taget sig markant bedre ud på PS5 (oograderet) men lanceret på PS4. Ghost of Thushima er et godt eksempel. Visuelt det flotteste spil jeg har prøvet og det bedste gameplay jeg nogensinde har oplevet.

Omkring Raytracing så et det nok Miles Morales PS5 og det restaurerede Spiderman PS5. Men der er også Cold War PS5 med 120fps og Hitman 3 PS5. Deamon Souls PS5 har jeg ikke prøvet, men hører godt om det.

Astros Playroom er også meget underholdende.

Der burde være noget for de flestes smag, og så skal man ikke kimse af de nye fordele afspilning af PS4 spil giver på PS5. God of war kører super lækkert på PS5
Af aalb1970
#326167
Det er fint med al den snak om, man skal købe PS5 eller ej lige nu. Men faktum er bare stadig, at den p.t. ikke kan købes nogen steder, og der er intet nyt om, hvordan den kommer på lager igen.
Brugeravatar
Af bendix
#326171
aalb1970 skrev: 20. jan 2021, 10:50 Det er fint med al den snak om, man skal købe PS5 eller ej lige nu. Men faktum er bare stadig, at den p.t. ikke kan købes nogen steder, og der er intet nyt om, hvordan den kommer på lager igen.
Hvis man skal tro de amerikanske aktive preorders så er næste batch sat til at udkomme d 5/2. Vi må håbe at det også er gældende for EU.
Brugeravatar
Af Naiera
#326172
bendix skrev: 20. jan 2021, 09:35 Der et er en del spil der taget sig markant bedre ud på PS5 (oograderet) men lanceret på PS4. Ghost of Thushima er et godt eksempel. Visuelt det flotteste spil jeg har prøvet og det bedste gameplay jeg nogensinde har oplevet.
Ja, ligesom på XSX, som jeg har. Men udover FF7R, så er der faktisk ikke meget på PS4/5 jeg lyster efter.
Af Beckham
#326180
bendix skrev: 20. jan 2021, 12:45
aalb1970 skrev: 20. jan 2021, 10:50 Det er fint med al den snak om, man skal købe PS5 eller ej lige nu. Men faktum er bare stadig, at den p.t. ikke kan købes nogen steder, og der er intet nyt om, hvordan den kommer på lager igen.
Hvis man skal tro de amerikanske aktive preorders så er næste batch sat til at udkomme d 5/2. Vi må håbe at det også er gældende for EU.
I sidste uge kommenterede Coolshop i en FB tråd at Sony havde lovet dem nogle konsoller her i januar, men om det holder vand må vi jo se. Skal snart til at ske i så fald...-)

Uanset...i de næste batches som kommer vil der jo nok kun være til de preorders.
Af rallew
#326188
Det se ud til at der sker noget nu. Har også set et opslag i en Facebook-gruppe, fra en der har fået sin afsendt fra Coolshop her til aften. Har refreshed min mail mange gange nu, men intet nyt desværre.
Af Beckham
#326190
Fedt Torben!!

Men nej, heller ikke noget nyt her. Men det kan jo være vi igen bare snakker om et par hundrede konsoller og så er der langt fra nok til alle preorders.
  • 1
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 205