Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mathiasn
#330273
Er der slet ikke en melding om hvornår næste drop/sending sker?

For nogle uger siden lød det som start Q2 2021 eller ultimo-april. Begge dele er jo nærmest lige på målstregen
Af Beckham
#330274
Ikke fra Sony DK's side. Som nævnt lidt tidligere i tråden havde jeg fat i deres support for nylig og på deres voice mail bliver det specifikt nævnt at de ikke kan sige noget om hvornår der kommer flere maskiner og henviser til de enkelte forhandlere.
Brugeravatar
Af bendix
#330275
Ja jeg syntes også salget er rigtig flot alt taget i betragtning, VG charts skriver at Microsoft kun har solgt det halve (som jo skyldes produktions udfordringer). En ærgerligt situation da mange går forgæves.

Der står også i rapporten at Ghost of Thushima har solgt 6.5mill eksemplarer op til d 22/3 2021, det er 249 dage efter lanceringen .

Jeg har startet forfra for en uges tid siden på New Game + hvor man starter spillet med alt den teknik og udrustninger man havde bygget op i forrige spil. Det bliver ved med at imponere mig det spil.
#330281
Hej Torben. Det er idt offtopic det her, men har du mulighed for på nogen måde at sende et savegame, jeg evt kunne prøve med? Jeg har googlet en del, og man kan IKKE bruge de gamle saveames fra den fysiske udgave, fordi at de er fra en ældre version. Så skulle jeg have haft det fysiske spil, og opdatere, men det har jeg ikke længere :((

Det er et fantastisk spil, og jeg ville sindssygt gerne i gang med udvidelsen, men magter ikke lige at gennemspille hele molevitten igen, og gå efter rustningen osv, når jeg har klaret det før ;;)
Torben Rasmussen skrev: 21. apr 2021, 16:52
bendix skrev: 21. apr 2021, 08:05 Det er alligevel en ret stor expansion, ifølge how long to beat tager den mellem 8-12 timer at gennemføre 😊
Hmm... jeg hælder nok mest til de 8, men jeg havde så også omtalte rustning :D

Jeg spiller også Ghost lige nu. Jeg synes dog ikke landskabet er helt så detaljeret som i HZD. Også god underholdning dog. Utroligt meget samme genre som HZD.
#330295
Martin Sjøstrand skrev: 28. apr 2021, 11:03 Hej Torben. Det er idt offtopic det her, men har du mulighed for på nogen måde at sende et savegame, jeg evt kunne prøve med? Jeg har googlet en del, og man kan IKKE bruge de gamle saveames fra den fysiske udgave, fordi at de er fra en ældre version. Så skulle jeg have haft det fysiske spil, og opdatere, men det har jeg ikke længere :((

Det er et fantastisk spil, og jeg ville sindssygt gerne i gang med udvidelsen, men magter ikke lige at gennemspille hele molevitten igen, og gå efter rustningen osv, når jeg har klaret det før ;;)
så vidt jeg kan se, så er savegames låst til den konto, som har lavet dem.
#330296
Torben Rasmussen skrev: 28. apr 2021, 12:34
Martin Sjøstrand skrev: 28. apr 2021, 11:03 Hej Torben. Det er idt offtopic det her, men har du mulighed for på nogen måde at sende et savegame, jeg evt kunne prøve med? Jeg har googlet en del, og man kan IKKE bruge de gamle saveames fra den fysiske udgave, fordi at de er fra en ældre version. Så skulle jeg have haft det fysiske spil, og opdatere, men det har jeg ikke længere :((

Det er et fantastisk spil, og jeg ville sindssygt gerne i gang med udvidelsen, men magter ikke lige at gennemspille hele molevitten igen, og gå efter rustningen osv, når jeg har klaret det før ;;)
så vidt jeg kan se, så er savegames låst til den konto, som har lavet dem.
Aaargh! Nå, jeg må forfra. Det ER jo også et fedt spil! :D
#330297
Jeg startede selv forfra, men det var jo som New Game +, dvs. med alle våben :D Jeg er nok mindre tilbøjelig til at jagte de specielle quests denne gang, da det var ret tidskrævende at få fat på rustningen eksempelvis. Det samme med nogle af de mere specielle buer, som man både kan vinde men også købe.
Brugeravatar
Af bendix
#330354
Returnal udkommer i morgen, men anmelderne må smide deres anmeldelser op. Det ser lovende ud.

CRITIC SCORES:

PlayStation LifeStyle (10/10)
GameSpew (10/10)
PSX Brasil (10/10)
GeekCulture: (9.5/10.0)
Game Infromer (9.5/10.0)
Wccftech (9.3/10.0)
Fextralife (9.3/10)
Video Chums (9.2/10)
TheSinxthAxis: (9/0/10.0)
MetroGameCentral: (9.0/10)
GamingTrend (9.0/10)
Push Square (9.0/10)
PlayStation Universe (9.0/10)
We Got This Covered (9.0/10)
GameSpot (9.0/10)
Gameblog (9.0/10)
PressStart: (9.0/10)
GameReactor (Sweden): (9.0/10)
Push Square (9.0/10)
Gfinity (9.0/10)
Worth Playing (8.8/10)
Cerealkillerz (8.7/10)
Gaming Nexus (8.7/10)
PowerUp! (8.7/10)
Easy Allies 8.5/10.0
EGM (8.5/10)
IGN: (8.0/10.0)
Hardcore Gamer (8.0/10)
Spaziogames (8.0/10)
Saudi Gamer (8.0/10)
Digitally Downloaded (8.0/10)
Kakuchopurei (8.0/10)
Destructoid (7.5/10.0)
AndroidCentral: (5.0/5.0)
VGC: 4/5
GamesRadar+ 4/5
The Gamer 3.5/5
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 205