Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
#322810
Beckham skrev: 20. nov 2020, 14:39
Torben Rasmussen skrev: 20. nov 2020, 14:27 Coolshops chat kunne ikke oplyse noget om plads i køen eller forventet dato. De skriver, at de har 8 butikker, som alle får fra samme lager, men jeg synes ikke helt det forklarer hvorfor de ikke kan give et kønummer.
Hmm...en ting er at de ikke kan levere, men det er endnu mere bekymrende når de ikke har styr på kø systemet. Det burde jo være forholdvis nemt at sortere ordrerne på oprettelsestidspunktet....
Og da man ikke kan bestille i butikken så er det 8 butikker som forsøger at få coolshop.dk solgte enheder hjem? Eller hvad mener de egentlig 🥴🤣
Af Beckham
#322811
Hmm...interesting. Hvornår gik din bestilling igennem bendix?

Og har i kun fået en sms? Eller har i også fået en mail omkring anullering? Jeg fik en mail hertil formiddag med nogenlunde samme info som i SMS'en.
Brugeravatar
Af bendix
#322812
Beckham skrev: 20. nov 2020, 15:05 Hmm...interesting. Hvornår gik din bestilling igennem bendix?

Og har i kun fået en sms? Eller har i også fået en mail omkring anullering? Jeg fik en mail hertil formiddag med nogenlunde samme info som i SMS'en.
14:20 var bestillingen igennem og fik også mailen med nogenlunde samme info.
Af Ampro
#322814
bendix skrev: 20. nov 2020, 14:59
Ampro skrev: 20. nov 2020, 14:45 Snakkede med deres kundeservice, og fik at vide at mit ordrenummer ikke var på den liste over ordre, som ikke kunne få en PS5. Men jeg er godt nok mindre end usikker på at jeg får en inden jul/nytår.
Interessant og du bestilte kl 14:22 ik?

Og de mente du var på den rigtige side af hækken?
Det var det jeg fik at vide. Men som sagt, tvivler meget.
Af rallew
#322818
Jeg har lige snakket med Coolshop over chatten, for at høre om jeg var på den liste over ordre der ikke nåede det i tide. Det var jeg ikke, og jeg fik min bestilling i gennem kl. 14:24. Så jeg spurgte ad, om jeg kunne forvente en maskine omkring jul. Her var svaret, at de ikke vidste hvornår i december det ville blive, men ultimo december som mest sandsynligt.
Af rallew
#322830
Jeg ved heller ikke hvor jeg er i køen, kun at jeg ikke er på den der liste. Ultimo december nok også bare det mest sandsynlige tidspunkt, hvor man kan forvente en maskine. Dermed ikke sagt, at man får en på det tidspunkt.
Af Ib Frank
#322836
Det er fedt at Coolshop stadig kan håndtere kunder og give feedback. Dustin er brændt helt sammen. De har frabedt sig, at man kontakter kundeservice.
De kan kun fortælle, at jeg ikke får en PS5 i 2020... og jeg har en ordrebekræftelse fra den 17/9 :(
Jeg har skrevet til Sony bl.a. med følgende indhold:

Jeg undres over, at Sony har forhandlere, der i så ringe grad har evnet at have dialog med kunderne.
Jeg er træt af ikke at have fået en PS5 konsol på release dagen, men jeg venter tålmodigt og jeg skal nok få en.

Jeg er rasende over den måde Dustin har behandlet mig på.

Giv noget feedback til jeres forhandlere og pas på kunderne. De bryder sig ikke om, at blive behandlet som en handelsvare.
Af Beckham
#322837
Forstår dine frustrationer. Problemet er jo bare at Sony\importøren mest sandsynlig bærer en stor del af skylden selv. De har ikke kunne levere konsoller nok til deres forskellige forhandlere.
Af aalb1970
#322842
niko1337 skrev: 20. nov 2020, 18:41 Hvordan er status egentlig på xbox enheder? Tror i PS taber terræn ved ikke at have fysiske maskiner klar til jule/holiday salget?
Series X er heller ikke til at opdrive p.t.
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 205