Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sploink
#329960
Jeg fik heller ikke spillet udvidelsen, så det ser jeg frem til 🙂. Ville dog også håbe på en patch, men de har sikkert travlt med Forbidden West.

Er igang med Ghost of tsushima nu. Er blæst bagover hvor flot det egentlig er, og så smooth det køre med 60fps
Brugeravatar
Af bendix
#329988
Efter sigende skulle dette Movie Pass ha været oppe på den polske PS+ side idag, men blev fjernet. Hvis det er sandt, kunne det så være noget i stil med den service de nye OLED fra Sony giver?
Det skulle starte i morgen allerede og 1 år frem.
Vedhæftede filer
Screenshot_20210421-150456_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20210421-150456_Samsung Internet.jpg (290.32 KiB) Vist 1619 gange
#329998
bendix skrev: 21. apr 2021, 08:05 Det er alligevel en ret stor expansion, ifølge how long to beat tager den mellem 8-12 timer at gennemføre 😊
Hmm... jeg hælder nok mest til de 8, men jeg havde så også omtalte rustning :D

Jeg spiller også Ghost lige nu. Jeg synes dog ikke landskabet er helt så detaljeret som i HZD. Også god underholdning dog. Utroligt meget samme genre som HZD.
Af mathiasn
#330002
Er der nogen som har overblik over hvornår de forskellige forhandlere som skulle modtage PS5 her i april, vil modtage dem?

Coolshop havde blandt andet muligheden for at forudbestille for små 14 dage siden.
Brugeravatar
Af bendix
#330033
Første "hands on" af Returnal er kommet og anmelderne er ret begejstrede. Det her afsnit om Dualsense lyder lovende

Not so with Returnal. As you stroll through Atropos, the rain picks up, and your controller vibrates less like a motorcycle and more like a Brookstone massage chair. It’s like a full-body massage for your palms. It’s subtle enough that you might not consciously register it’s even happening, but it feels amazing.

There are practical gameplay applications, too. Early on, you’ll unlock the ability to use a secondary fire mode for any guns you find. With Returnal’s default control scheme, you don’t hit a button to activate the alternate mode. Instead, you adjust how far you push the left trigger down. At the halfway point, you’ll feel L2 tense up. Keep the trigger there and you’re aiming down the sights, firing your weapon’s base fire mode. Push past the tension, and you’ll activate the secondary fire, which is tied to a cooldown and far more powerful than standard bullets. If that sounds weird, yeah, it is. But it’s also the type of novel design choice you couldn’t imagine on PlayStation 4 and greatly contributes to Returnal feeling firmly like a next-gen game

https://kotaku.com/returnal-feels-like- ... ent=kotaku

Af Beckham
#330051
Til dem som er interesseret har jeg en lille update på min PS5 reperationssag i forhold til den her støj fra blæseren.

Det virker som om at det generelt sejler lidt i deres service center lige nu. Basalt set har status i deres tracker de sidste snart 14 dage været at konsollen er på vej til deres service center i Frankrig. I sidste uge begyndte de jo så at rykke mig fordi de ikke havde fået konsollen tilhørende sagen. Ringede til dem og fik at vide at den den ligger i en postbox lignende tingest på Sjælland et sted og at den afventer at blive afhentet af en distributør. Dagene gik og status i trackeren forblev uændret, så igår ringede jeg til dem igen. Personen jeg snakkede med undrede sig også lidt og ville undersøge sagen nærmere. Få timer efter fik jeg tilsendt mail om at konsollen nu var på vej tilbage til mig og fik også kort efter en UPS tracking id. I deres PS support tracker står den dog stadigvæk til at være på vej til deres service center.

Det virker lidt mistænksomt at det hele står stille i 14 dage og så efter jeg har ringet sker der lige pludselig alt muligt. Er lidt spændt på hvad jeg får tilbage en af de kommende dage....men må indrømme jeg ikke tror på at problemet er løst i nogen væsentlig grad.
Brugeravatar
Af bendix
#330053
Hmmmmm, kunne den have fået et andet pakke nr og så bare ikke opdateres korrekt?

Jeg håber godt nok du har en helt ny kasse at åbne når du får den hjem, hold os endelig opdateret.

Har de nævnt noget i mailen om at fejlen er løst eller ikke kunne findes?
Brugeravatar
Af bendix
#330054
Det er åbenbart en test som kun skal foregå i Polen pt

Dette er indholdet vi "går glip af "

Movies:



Bloodshot
Jumanji: The Next Level
Zombieland 2: Double Tap
Charlie's Angels (2019)
Venom (2018)
The Equalizer 2
Baby Driver
Blade Runner 2049
Underworld: Blood Wars
Arrival
Sausage Party
Inferno (2016)
American Hustle
This is the End
Bad Boys (1995)

TV series:



Future Man (seasons 1-3)
SuperMansion (seasons 1-3)
Community (seasons 1-6)
Deadly Class (seasons 1)
SWAT (seasons 1-2)
Lost Girl (seasons 1-
Vedhæftede filer
Screenshot_20210422-152404_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20210422-152404_Samsung Internet.jpg (147.25 KiB) Vist 1534 gange
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 205