Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#329810
Jeg har lige gennemført The Pathless. Jeg havde ikke store forventninger, men jeg er ret vild med det. En flot verden og vilde boss-kampe. Også et dejligt lydspor/musik.

Jeg har generelt været begejstret for mange af spillene fra Annapurna Interactive. Journey, Sayonara Wild Hearts, Kentucky Route Zero, What Remains of Edith Finch m.fl. Det er en pulje ret mærkelige spil, så man skal nok være til genren.
Vedhæftede filer
690F2579-E174-48BD-9671-A2CF0A71AA4D.jpeg
690F2579-E174-48BD-9671-A2CF0A71AA4D.jpeg (113.17 KiB) Vist 1546 gange
Brugeravatar
Af bendix
#329815
Beckham skrev: 16. apr 2021, 10:56 Fedt hvis de får dæmpet støjet fra disc drive lidt også. Frygter dog lidt timingen i det her i forhold til ongoing reperation. Læste nogle som har haft deres send ind med støjproblemer og så havde de bare opdateret den til nyeste firmware og sendt den retur igen....er godt nok spændt på hvad de finder ud af. Lige nu sker der dog ikke ret meget da den er blevet sendt til en postbox i Køge, hvor den så har ligget over en uge nu. Er en åbenbart så en anden distributør som skal samle den op, men det er så ikke sket af en eller anden årsag...
Ej, det er lige præcis sådan noget de burde fokusere mere på. De burde da regne ud at man ønsker en så hurtig process som muligt. Håber det går fremad snart 🙏🏼
Af sokken
#329817
Rasmus Larsen skrev: 18. apr 2021, 08:59 Jeg har udsat at opdatere fordi det kræver kablet tilslutning af controller. Lidt underligt at den ikke bare kan opdatere over Bluetooth - og gøre det i baggrunden.
Er det standart på ps5 eller er det fordi at controlleren skal opdateres?
Brugeravatar
Af bendix
#329820
Det er udelukkende fordi at Dualsense skal opdateres at den skal kobles til PS5. Ved system opdateringer til selve konsollen skal der ikke kables noget.

@Rasmus du kan jo benytte USB indgangene på fronten af PS5 hvis det er nemmere at komme til
Af VILLAFOREVER
#329822
Nogle af jer, som har erfaringer fra PS store, angående dankort oplysninger osv osv.
Jeg syntes man hører så meget med hacker angreb hos Sony, og at sikkerheden er mangelfuld, ad h..... til.

Jeg har selv lige fået skiftet Dankort, grundet min PS profil begyndte at se underlig ud.

Er der andre måder at betale end med kort eller gavekort? Jeg vil jo gerne have nogle spil, som kan downloades.

Hvad siger i.?
Brugeravatar
Af bendix
#329825
Jeg har aldrig haft problemer, men man kan jo købe forudbetalte kort som man så indsætter på sin PS konto via en kode. Kortene kan købes mange steder, feks her
https://www.elgiganten.dk/product/gamin ... ta-200-dkk

Husk at du skal købe til det land din PS Store er oprettet til, dvs Danmark. Du kan feks ikke benytte et forudbetalt kort til den Danske butik hvis kortet er til brug i den Amerikanske

Og bagefter skal du så indsætte beløbet på din PS Store konto sådan her
Indløs en rabatkode i PlayStation Store

Du kan anvende en rabatkode i din PlayStation Store-indkøbskurv.

På din enhed skal du gå til PlayStation Store og tilføje elementer til din indkøbsvogn.

 Vælg Indtast rabatkode.

 Indtast den 10-cifrede rabatkode.

 Følg instruktionerne på skærmen for at gennemføre dit køb.
Af Beckham
#329827
bendix skrev: 18. apr 2021, 10:23
Beckham skrev: 16. apr 2021, 10:56 Fedt hvis de får dæmpet støjet fra disc drive lidt også. Frygter dog lidt timingen i det her i forhold til ongoing reperation. Læste nogle som har haft deres send ind med støjproblemer og så havde de bare opdateret den til nyeste firmware og sendt den retur igen....er godt nok spændt på hvad de finder ud af. Lige nu sker der dog ikke ret meget da den er blevet sendt til en postbox i Køge, hvor den så har ligget over en uge nu. Er en åbenbart så en anden distributør som skal samle den op, men det er så ikke sket af en eller anden årsag...
Ej, det er lige præcis sådan noget de burde fokusere mere på. De burde da regne ud at man ønsker en så hurtig process som muligt. Håber det går fremad snart 🙏🏼
Enig! De angiver selv op til 15 dages "leveringstid" på service reperationer. Så det skal snart til at være hvis de skal overholde den..;-) Det lidt komiske er at faktisk er begyndt at rykke mig fordi de ikke har modtaget den konsol som jeg har oprettet en sag på :D
Af allo
#329837
VILLAFOREVER skrev:Nogle af jer, som har erfaringer fra PS store, angående dankort oplysninger osv osv.

Hvad siger i.?
nu bruger jeg Xbox men det går ud på det samme så:
- jeg køber det jeg vil, betaler for det og så sletter/fjerner jeg mit betalingskort med det samme...
irriterende at gøre det hver gang? - nej
besværligt - nej
tidskrævende? - nej
sikker metode? - big fat JA!

jeg kunne ikke drømme om have mit kort tilknyttet det ene eller det andet eller (for den sags skyld) opgive personlige oplysninger m.m. steder som sociale medier etc.
Brugeravatar
Af Naiera
#329842
Hvad med at bruge PayPal?
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 205