Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sploink
#330087
Jeg havde det også fysisk. Men hentede gratis versionen ned og de gamle aaves havde jeg i skyen.
Så jeg kunne også starte op med den gode rustning og starte quest en til frozen wilfs 🙂🙂
Og hvor er det fedt at være i den verden igen.
Jeg tror vi kommer til at blive blæst bagover, når det nye engang kommer.
#330095
Jeg var nødt til at lave en backup af mine savegames til enten PS Plus i skyen eller til en USB disk og så manuelt importere dem på PS5. Da jeg tog med USB-disk med spillet på og satte til min PS5, så røg savegames ikke med over automatisk. Men der kunne sagtens være noget med, at de to versioner er forskellige, så man ikke kan dele saves mellem dem -læser jeg på nettet, så burde det dog virke uden problemer med savegames mellem de to versioner, hvis blot discversionen og digital-versionen er fra samme region. Havde du disc-versionen installeret på PS5 før?
Af Beckham
#330102
Nå..landede min PS5 igen. Resultat er lidt som ventet. Den samme lyd er der stadigvæk, men kan ikke blive enig med mig selv om hvorvidt den måske er dæmpet en smule. Da jeg først startede konsollen op kunne jeg høre straks høre at den var der endnu i baggrunden, selvom den ikke er særlig højlydt ude i menuerne. Det er først når man starter spil op og blæseren går op i omdrejninger at man for alvor hører den. Da jeg så startede et spil op for første gang kunne jeg godt høre at volumen steg, men måske ikke så meget som tidligere. Men det kan jo også sagtens være placebo....er ikke sikker. På den seddel som fulgte med stod der bare "Produkt repareret", så ikke de store detaljer at hente der.
#330106
Torben Rasmussen skrev: 23. apr 2021, 21:27 Ja, sorry - jeg manglede quote. Det var Martin jeg tænkte på mht. om han havde spil+saves liggende på samme maskine.
Sorry, jeg var ikke helt præcis. Jeg har stadig den samme PS4, som jeg havde spillet HZD på tidligere. Har gavekort på 2.000.- bundet op til Coolshop, så jeg går og venter på de får PS5´eren på lager... som vel kan være herfra og til jul?

Jeg synes det er vildt nok at der ikke kommer mere info ud, omkring hvor mange de er i stand til at producere i øjeblikket, og hvornår de forventer at forsyningerne kan følge med efterspørgslen. Jeg ved det er svært at spå om, men Sony burde da kunne give et kvalificeret bud?
Af Beckham
#330115
Kan oplyse at når man ringer til PS5 supporten så har de på deres voicemail en besked om at de ikke kan oplyse noget omkring hvornår der kan leveres flere maskiner....
Brugeravatar
Af bendix
#330123
@Beckham, godt at høre du i det mindste fik den hurtigt efter du reagerede. Hvis du tager side pladerne af kan du så se om der er skruet i de mange skruer eller måske nogle "warranty" klistermærker er brudt?

Det vil være frækt hvis Sony slet ikke har foretaget sig noget.
Af Beckham
#330126
Har ikke lige haft panelerne af efter den er kommet retur. Jeg havde så selv skruet i den inden den blev sendt ind, så medmindre de har sat nye skruer i kan det være svært at se. De har dog gjort en ting....konsollen var helt wiped.
Af Beckham
#330143
Tak for tippet Rasmus! Har dog fået data flyttet over igen. Denne gang gik det faktisk bedre end første gang. Ved ikke om jeg gjorde noget anderledes eller om Sony har forbedret noget på denne front. Sidste gang manglede jeg bl.a. nogle "option files" til PES, men denne gang var de også kommet med, så tror mere eller mindre alt er kommet med denne gang.
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 205