Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#322754
Så kom endnu en SMS fra coolshop, og årsagen til ens ordre er aktiv, er du selv skal tage stilling til om du vil blive i den kø, som de mener at holde indtil nye ps5 kommer hjem.

Så man skal aktiv selv slette ordre nu :) Så sparer de sikkert tid og penge der.
Af Beckham
#322755
Jep...har fået samme SMS. Man kan jo argumentere for og imod denne løsning. For folk som gerne vil beholde sin plads i køen er det jo fint, fremfor at man skal starte forfra om så at sige.

Personligt kommer jeg til at holde min ordre. Finder man et bedre tilbud et andet sted kan man jo bare gå ind at annullere.
Af Alex B
#322756
Kære kunde,

Vi sendte dig en besked om, at din ordre er annulleret. Dette var ment som en service.

Årsagen er, at med det antal maskiner vi solgte på få minutter i går, er det meget usikkert om Sony kan sikre levering inden jul.

Vi har fået feedback fra vores kunder, som ønsker at beholde deres plads i køen. Derfor har vi ladet din ordre være aktiv, så du selv har muligheden for at træffe den beslutning. Hvis du ønsker at annullere ordren, så kan du gøre det på din Coolshop-konto eller ved at skrive til kundeservice.

Der er intet, vi heller ville, end at kunne levere din PS5 og vi ville sådan ønske det var muligt at skaffe maskiner nok, inden jul, men det er desværre ikke sandsynligt.

Dit Coolshop Team


Set ud til Coolshop har fået meget negativ respons.

Synes nu personligt de har håndteret det fint. Alle udbydere havde jo problemer i går, af den ene eller den anden art.
Af Alex B
#322757
Beckham skrev: 20. nov 2020, 10:35Personligt kommer jeg til at holde min ordre. Finder man et bedre tilbud et andet sted kan man jo bare gå ind at annullere.
Samme. Det er da skønnere end at gå og vente på næste runde.
Af egemarj
#322758
I forhold til alt den snak om de er forpligtet til at levere varen, når de har ladet ordren gå igennem.
Så er det her jo den rigtige løsning og den de skulle komme med fra start.

De garanterer nu alle ordre, istedet for man skal sidde og prøve at købe igen ved et nyt limited release.
Dog ukendt hvornår vi rent faktisk kan få dem og hvilket nummer man er i køen hos coolshop.

Men det er rimelig risk free, hvis Elgiganten pludselig har 3000 konsoller, kan man jo blot anullerer hos coolshop.
Af Beckham
#322773
Min gik ind 14.25......så måske du harr været heldig lige at komme på den rigtige side af stregen..:-) Ifølge Coolshop selv var det hele dog overstået i løbet af få minutter...
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 205