Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sploink
#331679
Jeg havde egentlig heller ikke forventet andet, at de også ville komme til PS4.
Der er rigtig mange PS4 konsoller derude, og flere penge at tjene.
GOW havde jeg også forventet blev til 22, dog lidt ærgerligt at man teaser der så lang tid før.
Jeg håber Horizon udkommer i år
Brugeravatar
Af bendix
#331680
@Rasmus omkring GT7 kunne det så tænkes at de arbejder på en fuld PS5 version og så porter det tilbage mod PS4? Jeg ved godt det ikke er normen, men med overraskelsen over Forbidden West og dens kvalitet, så er det måske ikke så fjern en ide.
#331681
Gran Turismo spil er jo notoriske for at blive forsinkede og have meget lang udviklingstid. Jeg hælder mere til, at udviklingen af GT7 blev startet med tanke på, at det skulle være et PS4-spil. Men hvem ved :-)

Der er jo fordele og ulemper ved bagudkompatibilitet. Rigtig mange PS4-ejere vil blive glade for det, men omvendt vil man i udviklingen givetvis til tider være tvunget til at designe ud fra laveste fællesnævner.

Jeg har spillet alle GT-spillene og er stor fan, men har været lidt træt af forløbet i PS4-generationen. Gran Turismo Sport var ikke det, jeg forventede, og jeg tror mange andre har haft det på samme måde.
Brugeravatar
Af bendix
#331706
Wow, The Last Of Us 2 var godt nok det mest medrivende og følelsesmæssigt udfordrende spil jeg nogensinde har prøvet.

Jeg havde ikke PS4 så der er et kæmpe bagkatalog jeg kan tage fat på, men jeg har virkelig udfordringer med at spille 30fps. Og det er ret belastende fordi jeg ville gerne spille Horizon Zero Dawn.

Er der noget der kan hjælpe mig med de lave FPS i form af indstillinger på C9?

Jeg tænker at spil tilstand ikke er vejen frem men at jeg skal have fat i noget motion blur, eller et eller andet. Har I nogle gode forslag
#331715
Der er nok ikke det store at gøre på skærm-delen. Samsung har en motion-indstilling, der ikke har særlig meget forsinkelse, men så vidt jeg husker giver alle indstillinger i LG C9's TruMotion system ret høj forsinkelse, som jeg tror du vil opleve som forstyrrende - meget end 30fps i spil.
Af mathiasn
#331722
Det er imponerende, at der ingenting sker med Disc-edition. Det kunne tyde på, at der er kommet nogle digitals hjem, når Elgiganten har haft en runde, og nu telia med et bundle.

Coolshop har også haft åbent for deres pre-order på digital.

Men min efterhånden 2 måneder gamle pre-order/forudbestilling, er ikke nærmere sin hjemkomst.
Af Henxian
#331726
mathiasn skrev: 4. jun 2021, 07:56 Det er imponerende, at der ingenting sker med Disc-edition. Det kunne tyde på, at der er kommet nogle digitals hjem, når Elgiganten har haft en runde, og nu telia med et bundle.

Coolshop har også haft åbent for deres pre-order på digital.

Men min efterhånden 2 måneder gamle pre-order/forudbestilling, er ikke nærmere sin hjemkomst.
Kan fortælle at der kommer mange slutningen af denne måned :)
Af Pelle
#331737
mathiasn skrev: 4. jun 2021, 14:07 Men måneden er lige startet :D

Jeg har fået en mail fra Elgiganten om at jeg kan købe en digital edition, i dag. Men jeg vil hellere have den med disk.
Vil duleme gerne overtage dit købslink
Af mathiasn
#331738
Jeg ville også gerne have tilbudt det, men jeg har købt den selv, og så køber en ven den af mig.

Jeg skal dog have det i tankerne, hvis jeg skulle være heldig at vinde på en af de andre mails jeg havde tilmeldt.
  • 1
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 205