Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sploink
#327569
Jo der plejer også at være PS4 imellem, har de bare ikke annonceret.
Syntes dog det er lækkert PS5 ejerne for Oddworld. Ligesom med Bugsnax. Man kan jo bare tilføje det til sit bibliotek, hvis man ikke har en PS5 endnu.
Syntes også State Of Play var en lidt tynd omgang. Havde da selv håbet på en opdatering af Forbidden West.
Måske der kommer et show senere hen.
#327572
Mulighed for at udvide SSD på PS5 bliver klar til sommer, ifølge Bloomberg.

Sony to Open PlayStation 5 for Storage Upgrades in Summer

Den dårlige nyhed er, at udvidelse af SSD vil indebære, at køleren i PS5 også kører i højere tempo.

Jeg ved ikke med jer, men lagerpladsen i min PS5 er allerede så godt som fuld. Jeg kan sagtens slette nogle spil, men 666GB er bare ikke særligt meget til moderne spil.
Brugeravatar
Af bendix
#327575
Jeg har også haft min fyldt (digital version) mange gange. Men det tager ikke lang tid at downloade igen. Jeg fik dog refunderet pengene for Cold War pga en bug det fik PS5 til at fryse og udsende en sindsygt høj skinger lyd. Det fyldte 160-180GB. Gakket størrelse
#327576
Apropos :)

Activision warns a standard 500GB PS4 may no longer fit Call of Duty: Warzone, Black Ops Cold War and Modern Warfare

Kapaciteten, som spil optager, fortsætter med at stige selvom konsollerne ikke rigtig får mere lagerplads.

Mon ikke Sony og Microsoft skal til at have kigget på nogle løsninger med 'app-slices', hvor bl.a. gennemførte baner slettes osv.
Brugeravatar
Af elcom
#327577
Rasmus Larsen skrev: 26. feb 2021, 09:46 Jeg ved ikke med jer, men lagerpladsen i min PS5 er allerede så godt som fuld. Jeg kan sagtens slette nogle spil, men 666GB er bare ikke særligt meget til moderne spil.
Jo jeg kæmper også med det. Det er jo nærmest kriminelt at specielt den digitale version kommer med så lille en disk. Der ryger lidt af arcade elementet ved en Playstation, hvis man skal bruge halvdelen af tiden på storage management :D
Brugeravatar
Af bendix
#327579
Jeg har pt Miles Morales, Spiderman Remastered, Assasins Creed Valhalla, Ghost of Thushima,Fortnite,Destruction Allstars God of War og Control samt et par demoer. Og jeg har stadig 160GB på den digitale version.

Jeg syntes ikke det er så slemt at slette noget for at gøre plads til andet 😊 men min motorik kan heller ikke hitte ud af for mange controller kombinationer ad gangen 🤣
#327580
Hos os er udfordringen, at nogle spil skal blive på konsollen fordi børnene spiller dem igen og igen, ligesom de ser Disney-film i en uendelighed. Så typisk er det mine egne spil, der skal slettes og så skal de jo helst gennemføres først. Vi har flere spil i gang samtidig. Nogle af dem spiller vi sammen, andre (såsom Gran Turismo) spiller jeg, når jeg en sjælden gang imellem har en aften alene.

Der er ikke så meget at rykke rundt med :)
#327581
Mine PS4-spil ligger blot på den eksterne USB-disk, så de tager ikke plads. De skulle ikke have nogen nævneværdig fordel af, at ligge på den interne disk mht. loadtid.
Brugeravatar
Af bendix
#327585
Der går rygter om at FF7 remake bliver inkluderet i PS+ i marts. Fundet i Asiatisk PS Store
Vedhæftede filer
Screenshot_20210226-130552_Reddit.jpg
Screenshot_20210226-130552_Reddit.jpg (263.65 KiB) Vist 1763 gange
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 205