Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#331875
Ja..så jeg også lige. Ikke meget info man får\fik inde på selve konsollen. Synes da ellers tidligere de har informeret inde på selve maskinen...men det var måske tilbage i PS4 dagene..:-)
#331895
Det er småting i denne omgang.

Version: 21.01-03.20.00
- Denne systemsoftwareopdatering forbedrer systemets ydeevne.
- Vi har opdateret softwaren til den trådløse DualSense-controller for at forbedre stabiliteten.
- Vi har rettet et problem, der begrænsede funktionaliteten af nogle skærme, når skærmlæseren blev aktiveret.
- Vi har rettet et problem, hvor spil, du har skjult på PS4, ikke var skjult på PS5.
- Vi har gjort processen med at kopiere spil fra USB-udvidet lager til konsollager i spilbiblioteket mere stabil.
Brugeravatar
Af bendix
#331922
De er også begyndt at lave bundles, betyder det at de har skruet op for produktionen?
Vedhæftede filer
Screenshot_20210610-133627_Twitter.jpg
Screenshot_20210610-133627_Twitter.jpg (291.58 KiB) Vist 1436 gange
Af VILLAFOREVER
#331927
Jeg ville vente med at opdatere jeres PS5 et stykke tid.
Min PS5 er blevet sygt mærkelig efter opdatering imorges. Først ville den slet ikke starte, efter genstart ved opdatering. Så måtte jeg i fejlsikret tilstand og prøve at hente opdateringen igen. Det lykkedes at få gang i PS5 igen, men den er virkelig blevet underlig.
Billedet hakker, frames kan ikke følge med, billedet pixelere indimellem vildt, og jeg er sgu lidt nervøs for den er i stykker. Billedet er dog blevet lidt normalt nu, men syntes lysstyrken er forsvundet fra mit XH 9005, når jeg er på PS5. Billedet er langt bedre på YouTube appen på TV. Har tjekket alt står normalt i ps5 menu. 3840*2160 60 HZ.
Så tøv lige en kende med at opdatere.!
Af Pelle
#331967
Hvad er den letteste vej til en PS5? Har ikke fulgt så meget med indtil videre og kan ikke finde nogle butikker, der vil tage imod en bestilling.
Brugeravatar
Af Naiera
#331968
Der er ikke nogen let vej.
Af sokken
#331969
Pelle skrev: 11. jun 2021, 13:22 Hvad er den letteste vej til en PS5? Har ikke fulgt så meget med indtil videre og kan ikke finde nogle butikker, der vil tage imod en bestilling.
Der er som tidligere nævnt i denne tråd en Facebook gruppe hvor der bliver opdateret når der er nogle der kommer på lager.
Det var sådan jeg fik fat i min
Brugeravatar
Af bendix
#331972
Pelle skrev: 11. jun 2021, 14:24 Spurgte om den letteste, ikke en let. Tak, kigger på Facebook.
Den letteste og den dyreste metode for ikke at tale om det moralske aspekt, i at give næring til scalpers, er at købe til overpris på DBA eller Facebook.
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 205