Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#327810
Jeg er gået totalt i stå med PS5 igen. Har ikke fået spillet i flere uger nu. Må have gang i Last of Us 2 igen, men spillet er bare så pokkers nedslående rent stemningsmæssigt, så man sidder lidt tilbage med en klump i maven når man har spillet det, og i disse tider er det egentlig ikke "downers" man har brug for...
Brugeravatar
Af bendix
#327811
God pointe @Torben

Hmmmm jeg kan egentlig heller ikke komme på et godt historie spil med feel good.

Miles Morales måske, venlige farver højt humør. Smuk smuk grafik
#327812
Jeg spiller også Control lige nu, da den ser vildt godt ud på PS5, men den har også en rigtig trist stemning, som man bestemt ikke bliver i godt humør af. Det er måske blot noget med den triste årstid, som forstærker effekten, men jeg synes jeg i stigende grad er begyndt at lægge mærke til hvilken sindsstemning man sidder tilbage med når spillet slukkes, og her vinder LoU2 og Control ikke.

Jeg tror Maquette skal have en chance.
Af DanielPT
#327813
Torben Rasmussen skrev: 4. mar 2021, 09:35 Jeg spiller også Control lige nu, da den ser vildt godt ud på PS5, men den har også en rigtig trist stemning, som man bestemt ikke bliver i godt humør af. Det er måske blot noget med den triste årstid, som forstærker effekten, men jeg synes jeg i stigende grad er begyndt at lægge mærke til hvilken sindsstemning man sidder tilbage med når spillet slukkes, og her vinder LoU2 og Control ikke.

Jeg tror Maquette skal have en chance.
Ej hvor er det sjovt du nævner det Torben. Jeg har heller ikke den vilde lyst til TLOU2 pga. stemningen. Jeg synes Vaheim på pc med min bror er så mega fedt! :)
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 205