Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#333332
Jonassen skrev: 22. jul 2021, 20:51
Beckham skrev: 19. jul 2021, 14:14
Jonassen skrev: 14. jul 2021, 18:14 Tak for input. :)

Det er jeg vist nødt til.
Lidt besynderligt at de gør det mere besværligt..ved ikke om der en en speciel grund til det.
Jeg fandt et billigt HAMA sæt i Elgiganten. Det gjorde tricket.
Har fået købt et sæt i Biltema, prøver igen i weekenden og håber at jeg kan fikse det..
Good luck! Spændt på at høre om du finder noget "dernede". Der er jo folk derude som har fundet et lille stykke papir\pap som stikker ud.
Af Jonassen
#333336
Tak, ellers må jeg håbe at man snart kan købe en anden type blæser, man kan skifte den nuværende ud med..
Skruer tit op for lyden, så jeg ikke hører støjen… :D
Af Beckham
#333337
Ok...jeg har efterhånden vænnet mig til det her. Tænker ikke så meget over det. Mest når man er i menuerne på et spil og baggrundsmusikken er lav. Ved ikke om jeg orker at skulle have den sendt igen....
Brugeravatar
Af bendix
#333341
Der er 6mdr gratis Apple TV + til alle som har en PS5 og tager appen ned der. Man må vidst ikke have abonnement i forvejen. Det skal lige udløbe først. Virkede fint her uden et abonnement i forvejen og kan selvfølgelig bruges efterfølgende på alle ens enheder.
Af sokken
#333345
Arghh. Jeg har selvfølgelig lige lavet en konto for 2 dage siden på min shield. Jeg har godt ikke tegnet abonnement så det kan være at det er muligt alligevel
Af mbm
#333348
Skal lige høre. Man har da fået den når man har modtaget kode og gennemført ordren i Elgiganten?
Har nemlig ikke modtaget andet end en automatisk ordrebekræftelse
Af snake321
#333350
bendix skrev: 23. jul 2021, 11:56 Ja det er muligt, mit abonnement udløb i maj og Eneste krav er at man ikke har aktivt abonnent.
Du må gerne have et aktivt abonnement. Det må bare ikke være igennem bunde ala Apple One. Se FAQ: https://www.playstation.com/da-dk/deals ... ps5-offer/

Jeg havde en 1 year trial fra min iPhone og har lige forlænget med yderligere 6 måneder med min PS5.
#333356
Pt refunderet Apple prisen på ATV+ til eksisterende kunder, så det er måske ikke så aktuelt at lade sit eksisterende medlemskab udløbe for at få det gratis på anden vis. Jeg ved ikke hvor længe de har tænkt sig at refundere, men indtil nu har jeg fået 39 kr retur hver måned siden de lancerede One-abonnementet herhjemme.
Af Jonassen
#333387
Så fik jeg min PS5 åbnet op, intet plastik eller etiket i vejen ind ved blæseren..
Blæseren er af mærket Nidec, og en Google søgning viser at det er den type der støjer mest.
Så en YouTube video hvor man skifter den ud med en anden blæser, bestilt og købt på nettet.
Og den nye blæser en nærmest lydløs ift. Nidec typen.

Det er vist løsningen…
Af Jonassen
#333395
Nå, jeg har ikke købt eller bestilt blæseren endnu. Det jeg omtalte, var YouTube videoen.

Ja, det er rigtigt ærgerligt at man skal gennem al det her…Jeg må se hvad jeg kan finde og bestille på nettet, når jeg er tilbage fra ferien…skal nok give en Update.. :)
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 205