Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#329188
bendix skrev: 4. apr 2021, 07:19 Omkring ordentlig grafik, så er Ratchet & Clank Rift Apart kun udviklet til PS5 ( det kommer ikke på PS4) der tror jeg vi kommer til at se noget der også rykker til juni.
Mjae, det er ellers ret tydeligt af trailerne at det slet ikke er samme niveau som hverken Unreal 5 Demo, Hellblade II eller Forspoken - grafik og textures er langt mere simple. Returnal er for den sags skyld også lavet på Unreal 4, så det er nemmere at sammenligne med Outriders mens Ratchet & Clank Rift Apart forkuserer mere på at være en showcase for SSD mulighederne. Det bliver langt mere interessant at se et Unreal 5 spil som Senua's Saga: Hellblade II eller et God of War: Ragnarok, som vist er på en proprietær engine ligesom Forspoken og svjv heller ikke kommer til PS4
Af Beckham
#329263
Er jeg stadigvæk den eneste herinde som har været uheldig med at få en af dem med "B blæseren" som giver den her lidt high pitch lyd? Jeg har igår kontaktet Sony for at høre muligheden for reperation\ombytning. Kan endnu ikke rigtig se nogen konklusion på det her issue ude på nettet. Er dog stadigvæk lidt nervøs for at komme ude noget ombytning. Har jo set\hørt andre konsoller som larmer endnu mere end min egen....
Brugeravatar
Af bendix
#329267
Marvel Avengers er med i PS Now I denne måned, det er som udgangspunkt højest PS4 spil. Men jeg har lige skrevet mig op til en uges prøve og er nu ved at downloade Avengers. Den fylder 70GB , hvor PS4 versionen skulle bruge 42. Hvis det vitterligt er PS5 versionen er det lidt af et scoop for PS Now.


Edit: Det er PS4 pro versionen desværre, men kører dog 60 fps
Brugeravatar
Af bendix
#329345
Zombie Army 4 som kom på PS + i forgårs har lige fået en opgradering i kvalitet. Stadig et PS4 spil men jeg syntes da traileren her viser gode fremskridt.
Af Beckham
#329377
Ser meget godt ud. Har så lige sendt min PS5 ind til reparation. Besluttede mig for at give det et skud og se om de kan\vil gøre noget ved den high pitch lyd fra min blæser.
Brugeravatar
Af bendix
#329386
Det håber jeg bliver løst, hold os endelige opdateret. Det er Nordisk Film man sender til ik?

I PS appen kan man indløse spil selvom man ikke har en konsol, så er det sikret i ens biblioteket
Af Beckham
#329391
bendix skrev: 9. apr 2021, 06:41 Det håber jeg bliver løst, hold os endelige opdateret. Det er Nordisk Film man sender til ik?

I PS appen kan man indløse spil selvom man ikke har en konsol, så er det sikret i ens biblioteket
Tak for tippet omkring PS Appen!

Og jov...havde først fat i Coolshop, som gerne ville tage sig af det, men anbefalede at jeg tog fat i Nordisk Film direkte da det ville gå hurtigere. Jeg sendte så en video til dem og de kunne ikke rigtig konkludere noget omkring det, men de indvilgede jo så i at tage den ind. Hvad jeg har set ude på det "internationale" net er der ikke rigtig nogen konklusion på dette problem. Enkelte har haft den inde og fået den tilbage igen med en melding om at der ikke er noget galt. Så er da lidt spændt på hvad de kommer tilbage med. Heldigvis hører jeg det sjældent når jeg er igang med et spil. Det er mest i selve PS hovedmenuen og i menuerne inde i spillene, hvis baggrundsmusikken er lav.
Brugeravatar
Af bendix
#329393
Jeg har lige læst en bruger på reddit sige at der er en høj buzzing sound i menuen når han spiller Oddworld.

Kan det egentlig være noget spil relateret halløj?

  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 205