Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bendix
#332746
Insomniac har også lige frigivet en patch til Miles Morales hvor de forbedrer raytracing refleksionen i performance mode. 👍

Global stability fixes and performance improvements

Improvements to ray-traced reflection quality in the Performance RT graphics mode
Fix for an issue with motion blur on certain pedestrians
Vedhæftede filer
20210701_151642.jpg
20210701_151642.jpg (643 KiB) Vist 1651 gange
Brugeravatar
Af bendix
#332751
Yeeeees, en PS5 version samt DLC (ny ø)

Man kan opgradere for 30 $ inkl DLC- de kalder den Directors cut. Ps5 har i forvejen fået 60fps så jeg syntes det er rimelig fair med en pris når der er DLC og andre funktioner som 4K-haptic-3D audio. Meeeen de strammer den, man burde kunne ha fået PS5 versionen uden DLC uden beregning.



#332756
bendix skrev:
Torben Rasmussen skrev: 1. jul 2021, 16:17 Passer fint - jeg har lige købt den og er gået i gang.
Hehe godt planlagt- fik du spillet Ghost of Thushima færdigt og hvis ja hvad syntes du? Billede
Jeg har ikke spillet den til ende (kun 18% målt via spillet egen målestok), men det er der ret få af mine open-world-spil jeg har. Jeg tror, at Spider Man er den eneste jeg har formået at klare alle missioner og sidemissioner i.

Det er et flot spil, men til tider lidt ensformigt, som de her store spil har tendens til at blive. Jeg tror ikke jeg har tålmodighed til at spille alle sidemissionerne i den, men jeg har ambitionen om at gennemføre.

Målt ift andre open world i samme genre, så er jeg nok mere til Spider Man og Horizon end Thushima.
Brugeravatar
Af bendix
#332757
Jeg har spillet 38% kan jeg se, det er hovedhistorien og en del side missioner. Man kan få en bue der er ret god i en af de legendariske missioner.

Så du har lidt vej endnu ja men historien bliver kun bedre 😊 syntes jeg
Af Jonassen
#332939
Jeg har fået mig en PS5 Disk version.
Jeg oplever en irriterende støj fra maskinen, formentlig blæseren.
Støjen er ikke særlig højt, men ligger i frekvensområdet jeg finder irriterende at høre på.
Støjen er der selvom jeg ikke spiller, eller gør noget der kan presse maskinen.
Jeg har googlet problemet, og har funder frem til enmer hvor folk mener at der er blæseren der rammer et eller andet, når den begynder at snurre…..
Og så videoer hvor folk fjerne coveren og undersøger blæseren.

Er der nogen af jer der har oplevet problematikken med støj, og formået at afhjælpe det?
Af Beckham
#332940
Det kunne måske lyde lidt som det problem jeg har. Kan du høre forskel fra når du står i menuen og du så starter et spil op? Her er det tydeligt at blæseren lige som spinner op (naturligt nok) når jeg starter et spil. Her er lyden heller ikke kæmpe høj, men ligger også i en træls frekvens. Jeg har haft min åbnet og konstateret jeg har den blæser som larmer mest i forhold til de 3-4 forskellige slags som der findes. Jeg har også undersøgt efter om der sidder papir eller lignende den rammer, men det er\var der ikke. Har også prøvet løsningen med at montere et par gummiringe der hvor blæseren spændes fast....gjorde ikke den store forskel. Kan bare konstatere at lige så beslaget som blæseren sidder på rører PS5 overfladen så kommer lyden. Når jeg holder blæseren frit i luften siger den ikke noget.

Anyway...til sidst sendte jeg så maskinen ind. Det var dog et lidt spøjst forløb, som egentlig bare resulterede i et reset af maskinen og ikke meget andet. Har lige nu givet op i forhold til at gøre mere. Ved ikke hvor mange gange man skal sende den ind før de evt. reagerer.
Af Jonassen
#332955
Den er helt stille når jeg tænder for den og navigere rundt i menuen.
Når jeg starter et digitalt spil op, begynder blæseren at spinne og så kommer den svag men irriterende lyd.
Jeg ved ikke om jeg tør at åbne den op,selvom det på videoerne ser nemt og simpelt ud..
Er det ikke noget med at garantien ikke dækker, hvis man selv åbner og piller ved komponenterne?
Ja, ved ikke om det hjælper at sende maskinen ind...
Af Beckham
#332958
Svært at vurdere om det er det samme issue som jeg har. Men kunne godt lyde som lidt det samme. I menuerne siger den heller ikke så meget, men hvis jeg går tæt på kan jeg svagt ane den lyd som bliver mere tydelig når jeg starter et spil op.

Anyway.....det er ret nemt at åbne den op. Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men så længe det kun er skruer du skruer op og ikke bryder nogle forseglinger, så tænker jeg ikke det er noget problem i forhold til garantien. Jeg hørte ikke noget for det i hvert fald.
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 205