Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
#333348
Skal lige høre. Man har da fået den når man har modtaget kode og gennemført ordren i Elgiganten?
Har nemlig ikke modtaget andet end en automatisk ordrebekræftelse
Af snake321
#333350
bendix skrev: 23. jul 2021, 11:56 Ja det er muligt, mit abonnement udløb i maj og Eneste krav er at man ikke har aktivt abonnent.
Du må gerne have et aktivt abonnement. Det må bare ikke være igennem bunde ala Apple One. Se FAQ: https://www.playstation.com/da-dk/deals ... ps5-offer/

Jeg havde en 1 year trial fra min iPhone og har lige forlænget med yderligere 6 måneder med min PS5.
#333356
Pt refunderet Apple prisen på ATV+ til eksisterende kunder, så det er måske ikke så aktuelt at lade sit eksisterende medlemskab udløbe for at få det gratis på anden vis. Jeg ved ikke hvor længe de har tænkt sig at refundere, men indtil nu har jeg fået 39 kr retur hver måned siden de lancerede One-abonnementet herhjemme.
Af Jonassen
#333387
Så fik jeg min PS5 åbnet op, intet plastik eller etiket i vejen ind ved blæseren..
Blæseren er af mærket Nidec, og en Google søgning viser at det er den type der støjer mest.
Så en YouTube video hvor man skifter den ud med en anden blæser, bestilt og købt på nettet.
Og den nye blæser en nærmest lydløs ift. Nidec typen.

Det er vist løsningen…
Af Jonassen
#333395
Nå, jeg har ikke købt eller bestilt blæseren endnu. Det jeg omtalte, var YouTube videoen.

Ja, det er rigtigt ærgerligt at man skal gennem al det her…Jeg må se hvad jeg kan finde og bestille på nettet, når jeg er tilbage fra ferien…skal nok give en Update.. :)
Brugeravatar
Af TBC
#333655
Der er kommet lidt mere vand på rygtemøllen angående den kommende PSVR 2.

Ifølge upload VR skulle data Sony har delt med sine partnere antyde at opløsningen bliver 2000×2040 per øje (til sammenligning har den nuværende PSVR 960×1080 pr øje) - Der er skulle også være tale om HDR OLED displays og et field of view på 110 grader. (10 grader mere end nuværende version).

Tidligere har man hørt tale om at der i sand PS5 peripheral tradition, skulle være indbygget vibration i headsettet, som kendt fra controllerne, selv om det ikke specifikt nævnes i nyeste artikel
Som kan læses her: https://uploadvr.com/ps5-vr-headset-hdr-oled-aaa/

Men alt i alt er der efterhånden mere manifeste tegn på at der på et eller andet tidspunkt kommer en substantiel opgradering af Sony's VR headset med ikke mindst meget interessante og lovende paneler i Headsettet. Man skal naturligvis langt fra regne med rendering i 2x2000×2040@90fps i alt, men med brug af Foveated Rendering teknikker og opskaleringsteknikker har PS5 trods alt denne gang flere kræfter at gøre godt med, hvilket potentielt burde kunne komme nogle endog meget interessante VR produktioner ud af til en PS5 :D ...F.eks. er det fuldt ud realistisk, sådan rent teknisk set (om det sker i praksis kan kun tiden og aftalerne vise), at en titel som Half-Life Alyx ville kunne portes til konsollen. ...En oplevelse enhver med interesse i VR burde unde sig selv :)



Digital Foundry har også kommenteret kort på de nye spændende oplysninger:
Brugeravatar
Af TBC
#333686
For nyligt kunne det rygtes at State of Decay skulle blive produceret i Unreal 5 viewtopic.php?p=333596#p333596

Nu tyder det også på at multiplatformspillet Outer Worlds 2, der dermed også kommer til PS5, kommer med Unreal 5 features


Annoncecementtraileren, som jeg i øvrigt synes er super fed selvironisk, lugter alt andet lige også langt væk af brugen af UE5 teknikker og har i stor grad UE5's udseende og fingeraftryk - så må vi se hvor meget der nedskaleres fra en annocuencementtrailer i forhold til det endelige produkt:


Obsidian arbejder i øvrigt også på Avowed, som også meget vel kunne vise sig at have UE5 features, selv om det i højere grad må stå hen i det uvisse og trailerdesignet, med dens ret mørke design, gør det sværere at se. Der er dog elementer i traileren der tyder på det (Avowed trailer kan ses via link her: viewtopic.php?p=333687#p333687 )
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 205