Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nerdalmighty
#5170
Hej

Er ikke helt sikker på om dette er det rigtige subforum at ligge denne tråd i, men here goes.

Jeg sad lige hurtigt og skulle bruge nogle specifikationer på skærmen 913B. Jeg har den selv og købte den brugt efter at have læst anmeldelsen af den herinde. Der er tale om denne http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... tart_from=&

Anyway, jeg lagde mærke til at at indledningen (der hvor specifikationer, med bl.a. justerings muligheded mm. står) var helt forkert. Bl.a står at den kun har mulighed for tilt, men skærmen har altså også Pivot og højde justerings mulighed, hvilket da også bliver beskrevet i selve anmeldelsen længere nede. Der står også at den kun har VGA indgang, hvilket igen er forkert. Mit gæt er at der under redesignet og omrokkering af siden og dens indhold er blevet byttet om på nogle specifikations lister eller noget.

Det er altså de små positive.gif og negative.gif billeder som er sat forkert ud for flere felter.

Håber du lige vil kigge på det, for direkte forkerte oplysninger i specifikations listen er nok ikke så smart.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#5248
Det er mig der har indtastet alle tabellerne, så jo - der er sket en fejl :) Der var ret mange oplysninger at tygge sig igennem, så jeg er egentlig forundret over at der ikke er flere slip-ups...

Det er dog Rasmus der skal logge ind og rette i test. Det kan jeg ikke gøre herfra.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#5312
Det skulle være rettet nu =)

Mange tak for påmindelsen nerdalmighty. Hvis du falder over andet må du meget gerne råbe op. Der er jo desværre smuttere ind i mellem. For denne skærms vedkommende tror jeg det er fordi den er lavet i to versioner. Der fandtes i sin tid også en version uden pivot og højdejustering,