Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af azrael
#5165
De sidste par dage har jeg undret mig over, hvorfor jeg ikke ved et farvet ikon har set i hvilke fora der er nye indlæg. Troede først der var gået ged i min auto-login, men det var der ikke. Så troede jeg, at der måske var sket noget i programkoden til forum, så det forkerte ikon benyttes.

Nu prøvede jeg for sjovs skyld at benytte min sekundære browser, Firefox, og så kan jeg se, at det orangefarvede ikon for nye indlæg er skiftet ud til fordel for et blinkende ikon på basis af en animeret GIF. Mit problem er så, at min popup og banner-reklame-fjerner er sat op så kun første frame i animerede GIFs vises. Kunne man evt. ændre i de animerede GIFs så den fremhævende farve vises først? Eller (jeg tør næsten ikke spørge) måske droppe animationen helt? :)

Håber I kan fixe problemet!

Hilsen,
az
Brugeravatar
Af azrael
#5230
*BUMP*

Ikke noget der evt. bliver fixet? :(

/az
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#5247
Jeg kan godt ændre animationen så den farvede vises først, men at fjerne den helt, synes jeg er en skam. Det er trods alt ikke alle der er så paranoide ;) at de ikke vil have animerede gif's kørende...
Brugeravatar
Af azrael
#5253
Så så... paranoid... hvem pokker er du for øvrigt? Og hvem har sendt dig? :p

Anyway, det ville være rigtigt rart hvis du gad smide det farvede billede først. :)

/az
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#5274
Er du helt sikker på at det ikke er selve siden der laver en fejl? I min browser får jeg nemlig heller ikke vist hvilke tråde der har nye indlæg, med mindre jeg altid har siden åben og genopfrisker den af og til. Lukker jeg browseren, så glemmer den hvad jeg har læst og derfor er alle ikoner igen ens.

Hvis ikonerne i bunden ( der beskriver hvad de forskellige ting betyder) virker, så er det i hvert fald siden den er gal med og ikke ikonerne.