Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Wacky
#268354
Jeg har lige brug for at ytre min taknemmelighed for jeres fantastiske site.

I går aftes fik jeg mit 2. TV fra jeres anbefalingsliste, og jeg er endnu ikke blevet skuffet.

Mit aldrende Sony KDL46EX720 trængte til en udskiftet, et TV jeg i øvrigt har været super glad for i de godt 6 år det har stået i stuen. Men i går modtog jeg et LG B7, hold nu op for en opgradering, jeg gik glad i seng :D

Valget på dette TV gik langt hen af vejen på baggrund af jeres super dybdegående test af fjernsynet, samt det opfyldte så godt som alle mine krav til et nyt TV.

Så tak for at gøre det at finde nyt TV meget nemmere, og ikke mindst en nydelse!

/Martin
Brugeravatar
Af DaneLaw
#268368
Wacky skrev:Men i går modtog jeg et LG B7, hold nu op for en opgradering, jeg gik glad i seng
Wacky' you got the OLED crush <B
-ikke ideelt' da man aldrig vil kigge på en LCD skærm på samme måde igen.

-er selv 4 måneder inde i mit B7V OLED crush og mig og mit B7V hygger dagligt
(lol lyder forkert :o :D )

-og ja, også herfra skal der lyde et stort tak til flatpanels, både brugerne' men i særdeleshed de to bropiller på flatpanels som anmelder & holder en imponerende høj standard på deres artikler' og det må godt nok tage sin tid når man in mente at både .dk og .com skal formidles.
En fornøjelse at overvære deres viden og indsigt i matrialet samtidig med at man selv lære en masse...
Af Grandahl
#268371
Tillykke med din B7

Ja Danelaw, den kunne godt misforståes :D
Af MortenLS
#268380
Hængte selv mit 55b7v op i går aftes. Jeg er helt vild med det. Dog syntes jeg fodbolden i sport nærmest helt forsvinder når den bliver spillet. Jeg har billede i sport version. Hvad kan jeg gøre ved det.
Det skal siges at jeg ser det via vaiplay igennem webos 3,5.
Af Mfede
#268383
Du skal ikke bruge sportsprofilen. Den er lort. Personligt ser jeg en del fodbold og det gør jeg med trumotion slået fra.