Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Hajric
#227192
Rasmus Larsen skrev:Ja, det er lidt misvisende lige når debatten går igang. Desværre er det uden for vores kontrol. Hele kommentarsystemet styres af Disqus og de har af en eller anden grund forsinkelse på tæller-systemet. Jeg kan prøve at høre om de ikke kan fikse det, men der må næsten være en grund (sikker belastning på server eller lign.).
For helvede (jvf. ovenstående post) ;) Det må du gerne. Til mig, som er den eneste der benytter indikatorerne for at følge med i kommentarerne :)
#259385
Jeg så gerne at man forbliver på den side man er på, når man logger sig ind på forummet. Som det er nu, så bliver man altid sendt hen til forumets forside, uanset hvilken side man var på da man klikke på 'Log ind'.
Af Kreilo
#259393
Når man idag klikker ind på et forumemne som har mange indlæg så starter man på side 1. For mig ville det være smartere at lande på den sidste side så man kan se det/de seneste indlæg med det samme. Jeg er med på det måske er et temperemantspørgsmål. ;-)
Af Kreilo
#259395
Rasmus Larsen skrev:Pt. er det lavet sådan, at hvis man er logget ind, så lander man på det sidste ulæste indlæg.
Ja det erfarede jeg da lige nu hvor jeg netop var logget ind. :D jeg er som oftest dog ikke logget ind så derfor mit indlæg. ;)
#259396
Jeg synes, at det fungerer ret godt på denne måde. :) Måske vi kan tilføje muligheden for om man lander på sidste eller første side, men igen vil det dog kræve, at man er logget ind.

Vi får en del trafik ind i forummet via søgemaskiner og her tror jeg, at læsere uden en profil helst vil starte ved trådens første indlæg.