Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henrik R-Pedersen
#1903
Datoerne for sidste indlæg er gået kold....

De fleste indlæg står til den 6-11 05 kl. 16:18, hvilket ikke er tilfældet for mange af de nye. De stilles ikke rigtigt.

Det er selvfølgelig ikke noget der har den store indflydelse på forummets virke, det er bare lidt synd.
Af Henrik R-Pedersen
#1917
Ved valg af forum er der en søjle med "Sidste indlæg", alle disse datoer står til 6-11 05 16:18.

Hvis jeg så vælger at gå ind under "computermonitors" og ser i søjlen "sidste indlæg", så står alle til den samme dato og tidspunkt som skrevet ovenfor. Dette er gældende for alle 3 sider.

Det samme er gældende hvis jeg går ind og læser i en tråd, så står alle beskeder til det tidspunkt. Selv mit eget, som jeg skrev igår....?

Ja, både din og min sidste besked står til 6-11 05 16:18

Det er meget besynderligt. :o


Direkte kopi:

Rasmus Larsen Skrevet: 6-11 05 16:18 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Den må jeg nok lige have specificeret? =)

Er det inde i forumkategorierne eller overalt? Er denne tråds dato f.eks. forkert?


Henrik R-Pedersen Skrevet: 6-11 05 16:18 Emne: Sidste indlægsdato

--------------------------------------------------------------------------------

Datoerne for sidste indlæg er gået kold....
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1932
Den går det nemlig ikke på min det var derfor jeg spurgte ind til det.

Den dato, er den samme dato, som du oprettede din profil. Jeg tog lige et kig inde i dine profilindstillinger, og jeg tror jeg har lokaliseret fejlen. Det var fordi datoformat stod på 6-11 05 16:18. Det skal i stedet være en form for "selector", så jeg har ændret den til D d. M Y, H:i.

Prøv at se om det ikke fungerer nu. :)
Af Henrik R-Pedersen
#1978
Jo det var lige det der skulle til, tak for hjælpen.