Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#1781
Hej flatpanels


Det ville virkelig være dejligt hvis i lavede en test af Samsung SyncMaster 930BF - http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=149247.
Det er en af markeds mest købte blandt pc spillere, men hvor god er den egentlig og kan den udfordre jeres tidligere anmeldte og meget roste ViewSonic VX924 i hurtige spil?

Overalt på Internettet støder jeg på folk der spørger sig selv, hvilken skærm bør jeg vælge frem for den anden – de koster jo det sammen og bliver begge rost til skyerne?
Nu da i har testen af ViewSonic VX924 på siden ville det virke utrolig godt og professionelt hvis i også fik testet dens skarpeste konkurrent Samsung SyncMaster 930BF. Jeg er sikker på at MANGE ville være glade og finde det en stor hjælp i deres køb.



Venlig hilsen

SuspektDK
:)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1941
Tja, det er jo en lidt gammel skærm, og hvis jeg ikke tager meget fejl, så bliver den erstattet i starten af de nye år.

Jeg ved ikke helt, hvor meget en anmeldelse kunne bidrage med udover de erfaringer, som allerede findes på nettet. Men næste gang jeg kommer til i en forhandler, som har den stående, kan jeg da godt prøve at sammenligne den med de erfaringer jeg fik med VX924? :)