Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af molix
#167403
Jeg kan forstå, at Flatpanels pt. ikke har planer om at anmelde Panasonics ST50. Derimod er GT50 og VT50 anmeldt.

Prioriteringer er prioriteringer, men jeg synes at det er utrolig synd, at I ikke virker interesserede i at anmelde dette fjernsyn.

Det bliver formentlig et populært fjernsyn med en virkelig god pris/ydelse ratio, og som så mange andre bruger jeg også jeres anmeldelser som købsguide.

Herudover er netop dette fjernsyn det pt. mest søgte Panasonic fjernsyn på hifipriser. Dette er ikke et bevis for så meget - men populært, det lader det til at være.

Flatpanels: det ku' være så fedt hvis I anmeldte ST50.
Af molix
#167407
Bestemt.

Kunne bare være endnu mere interessant hvis Flatpanels også ville anmelde det.
Af allando
#167408
muligvis bedste køb billedkvalitet/pris
Af molix
#167409
Muligvis.

Kunne bare være så godt hvis vi også havde Flatpanels' vurdering af det.
Af BrianH
#167410
Jeg ville også gerne se en test af de billigere modeller. Ved ikke hvorfor, men man er vist gået helt bort fra
Af THM
#167416
jeg vil også gerne se anmeldelser af billigere modeller, og da også gerne af st50.
forstår dog godt at man ikke vælger at prioritere den, da den i forvejen er anmeldt en del steder. cnet som i nævner, men også hdtvtest og avforums har haft fingre i den.
og så kommer der muligvis en test på avblog.dk også.

en test herinde vil nok ikke bringe noget nyt under solen. ST50 er et fremragende tv og levere billedkvalitet lige under de allerbedste :)
Af molix
#167420
Der er jo også anmeldelser af GT50 og VT50 flere steder på nettet, og de blev jo alligevel anmeldt af Flatpanels.

Min pointe er såmænd bare, at ST50 lader til at være et af de mest populære Panasonic plasma-fjernsyn i øjeblikket, og så ville det da være herligt at læse en dansk anmeldelse på Flatpanels.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#167454
Vi har ikke ressourcer til at teste alle TV i produktporteføljen, så et eller andet sted må vi jo skære fra. Vi har enkelte gange alligevel taget en skærm ind senere - selvom det var meldt ud, at vi ikke ville se på den - når der var mindre trængsel på bænken. Panasonic er ikke ene på markedet og der er mange andre modeller, som vi også gerne vil have set på.

Der er en grund til at Top Gear primært tester super biler og ikke entry level modellerne. Dels så er det det sjovere at teste de dyre ting og dels så er der flere der læser testene af disse. Hvis du skimmer gennem vores arkiv, så er der ikke ret meget hurlumhej ved en skærm til under 5000 kr. Det er stadig lysten der driver værket herinde, så der skal helst være en smule spænding ved arbejdet også :)
Af molix
#167455
True that.

Men nu er ST50 jo ikke entry level. 50" står i 9k lige nu, så der er ikke tale om et knaldtilbud fra Føtex.

Kan sagtens se ideen med at teste de bedste og nyskabende fjernsyn - det er sikkert også sjovere for selve testeren - men som sagt tror jeg at dette fjernsyn bliver et af de bedst sælgende Panasonic modeller i 2012 på grund af det, der lader til at være en god pris/kvalitets-ratio.

Da jeg i sin tid købte mit Panasonic 42" X10, var det netop på baggrund af Flatpanels-artiklen. Dét var til gengæld entry level.

Jeg håber inderligt, at I får tid til at kigge på det en dag.
Af BrianH
#167456
molix skrev:True that.

Men nu er ST50 jo ikke entry level. 50" står i 9k lige nu, så der er ikke tale om et knaldtilbud fra Føtex.

Kan sagtens se ideen med at teste de bedste og nyskabende fjernsyn - det er sikkert også sjovere for selve testeren - men som sagt tror jeg at dette fjernsyn bliver et af de bedst sælgende Panasonic modeller i 2012 på grund af det, der lader til at være en god pris/kvalitets-ratio.

Da jeg i sin tid købte mit Panasonic 42" X10, var det netop på baggrund af Flatpanels-artiklen. Dét var til gengæld entry level.

Jeg håber inderligt, at I får tid til at kigge på det en dag.

Samme her... Købte X10 til mine forældre på baggrund af flatpanels-testen. Den nye test af VT50 har jeg kun læst konklusionen af pga nysgerrighed. Resten er ligegylgigt da jeg ved jeg ikke kan købe det alligevel.
Af Ekmani
#167691
Ser nu heller ikke ST50 som en Suzuki til 70 k...

Tvært om bliver den bl.a. rost for at have højere lysniveau og som værende hurtigere end både GT50 og VT50 - så har de så andre fordele, men enig i at en ST50anmeldelse fra flatpanels ville være super lækkert.

Omvendt har jeg sf fin forståelse for at der blir prioriteret topskræmne og I ikke har ubegrænsede resourcer - læser jeres anmeldelser, artikler og besvarelser med stor interesse:)
Dog igen r en del skærme der er anmeldt den seneste tid, som jeg føler mig ret sikkert på ikke når ST50 til sokkeholderne og derfor kan jeg også fint forstå spørgeren:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#167713
Læs nu hvad jeg skriver. Jeg svarer på to indlæg, hvor det ene handler om hvorfor vi ikke har planer om at se på ST50, og det andet handler om hvorfor vi ikke fokuserer mere på low-end. Jeg kalder ikke ST50 for low-end.
Af Lindberg47
#167727
Helt enig i at en anmeldelse af ST50 er meget relevant. Man anmeldte G30 sidste år og ST50, er den klare efterfølger til dette.

Det er Panasonics "Best value for you money"-TV i år, så det er beklageligt at man ikke gør som sidste år og laver en anmeldelse af deres mid-range TV, som har vist sig meget populært.

Håber at flatpanels.dk ombestemmer sig :)