Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
#159672
Hvor mange har set dette første afsnit, og måske også kan huske første afsnit..

hvor meget fejler sammenlignet med første gang?
- soundtrack? hvor er det henne?
- værtinde? luftbesvær når hun skal huske quecards.
- overvågning, slap styring, forkert fokus og ringe support
- mobil løsning. Android total fiasko, iPhone ude af billedet
- web løsning, Silverlight? det er ihvertfald ikke android supporteret.
- det koster nu penge, selvom tingene ikke virker.

Og generelt, så sidder selv deltagere og smider referencer til den gamle bigbrother, og måske et udbrud anno 2012, dog kun skabs udbrud indtil videre.

andre?
Brugeravatar
Af Inside
#159674
Værten er helt hen i vejret. Hun var næsten nok til at man ikke gad følge med allerede ved afsnit 1.

Huset ser generelt fint nok ud, så det skal de have ros for.

Android app'et er ikke til at finde, og ikke engang et navn eller link til det har man gidet lave inde på hjemmesiden

Da man så fandt ud af at det koster penge og følge med live, og at man endda skal betale for alt muligt andet indhold som gør prisen uhøre høj er virkelig til grin. Synes det er rigeligt jeg betaler for Kanal5 gennem antenneforeningen
Brugeravatar
Af edinger
#159675
Skulle det her indlæg ikke have været på ARTO i stedet?
Af lgowner
#159676
edinger skrev:Skulle det her indlæg ikke have været på ARTO i stedet?
du er da velkommen til at smide et indlæg der senere iaften :)
Brugeravatar
Af Inside
#159678
Reality tv kan være ligeså lærerigt som alt muligt andet TV eller dokumenterprogrammer er det. Folk har bare så travlt med at forklare at de i hvert fald ikke ser reality :D
Af lgowner
#159679
Inside skrev:Reality tv kan være ligeså lærerigt som alt muligt andet TV eller dokumenterprogrammer er det. Folk har bare så travlt med at forklare at de i hvert fald ikke ser reality :D
og fair skal være fair, så mener jeg mit oprindelig indlæg handler om kvaliteten af produktet , ligeså meget som vi taler produktet som seer vil modtage og opleve.

selve app'n findes, den finder du via "sbstv" som nøgle ord. og den virker nok kun på 840x480 opløsnings skærme, og video fungerer ikke. så selvom den er der, så opdateres det løbende ser det ud til, istedet for før lancering. er slet intet værd når vi taler tablet's, der er der flere som skriver den kun viser hvis skærm.
Brugeravatar
Af Inside
#159687
Det dukker desværre ikke op når jeg søger på sbstv. Kan du ikke lige smide et direke link til den?
Af lgowner
#159695
Inside skrev:Det dukker desværre ikke op når jeg søger på sbstv. Kan du ikke lige smide et direke link til den?
de har fjernet app'n igen, den var jo så også totalt defekt.

men prøv engang: bb2012.dk
og login derigennem.

virker på ipad og android..
på android skal en tablet stå til "desktop" UA, får at man kan se det..
på mobil virkede det direkte uden UA ændring i browser indstilling.