Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ab0812
#147106
jeg har læst så meget om der er mislyde på tx-p42g30y jeg lige købt et hos hifi klubben fin betjening og var spændt på om der var mislyde det var der overhovde IKKE der er ikke en lyd .
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#147756
Fin tilbagemelding. Ofte dominerer de negative tilbagemeldinger, fordi brugere er mere tilbøjelige til at udtrykke sig, når fejlen er der.

Men som der tidligere har været diskuteret, så ser det ud til at "fejlen" varierer meget fra Tv til Tv.
Af ZanZan
#147757
Det det lader også til at problemet har været mere udtalt på de større modeller.

Men tillykke med at du måske har været heldig.
Brugeravatar
Af MigSelv
#147762
ZanZan skrev:Det det lader også til at problemet har været mere udtalt på de større modeller.

Men tillykke med at du måske har været heldig.
Eller måske hvis skærmen er væghængt, dette kan måske forstærke/reflektere "mislyde".
Jeg har som tidligere beskrevet, kun en ganske svag lyd fra blæserne. Dette er ikke et problem, og høres kun ved total stilhed i omgivelserne.
Jeg hører så også til gruppen, der ser tv foran skærmen. Jeg bruger ikke tiden på, at placere mig bag skærmen med ørerne klistret til bagpanelet ( i håb om, at finde en mislyd ).
Af SBJ
#147783
Mit G30 står på fod og jeg er på skærm nr. 2 nu. Desværre nok snart på skærm nr 3. Jeg vil bare så gerne have det til at være stille, for jeg synes virkelig at det er et godt billede og er vældig tilfreds med resten.
Og jeg er dælme glad for at jeg købte det hos HIFI-Klubben og ikke på nettet mht fragt og posthus osv. Men stadig træls med al den tid man skal bruge på det.
Af ab0812
#150011
nu hvor jeg har haft mit tv i et par mdr og der er stadig ikke en mislyd at høre så indtil nu er jeg vældig tilfreds håber at andre må blive lige tilfreds med deres tv.
Af SBJ
#150040
Hej ab0812

Kan kun sige at jeg er misundelig. Skærm nr. 3 (1. skærm der havde været forbi Panasonic værksted og derfor skulle være tip top) var en slem skuffelse. Ikke alene var der stadig summen i stor stil men blæserne startede op som de gjorde på skærm nr. 2, men blæserne faldt ikke til ro igen. Hvis det er det Pana kalder tip top er jeg noget bekymret for deres fremtid. Skærmene er leveret tilbage og jeg står nu med et TILGODEBEVIS til HIFI K, efter at de mente at jeg skulle prøve med støjdæmpende blyplader i kabinettet. Ja, undskyld mig, men skal det virkelig være mit problem at de ikke kan få skidtet til at virke. Øv. Og de har ikke nogen anden skærm jeg vil give penge for.
Hører gerne fra flere der har en skræm uden problemer, for det kan da ikke passe at man skal være "heldig" og få en god skærm. Jo flere glade kunder der ikke oplever nogen støj jo bedre.
PFH tak
Af THM
#150042
SBJ skrev:Hej ab0812
Og de har ikke nogen anden skærm jeg vil give penge for.
de må da ha andre fine skærme. hifi klubben plejer da at forhandle det bedste på markedet...
det er muligt at dine ører er ekstra følsomme over for den frekvens plasma buzzer ved...
Af Rommel
#150047
Så køb en LCD/LED skærm uden blæsere.
Så larmer den ihvertfald lidt mindre.

Problem solved 8)